J. J. Perry je neopjevana legenda kaskadersko-koordinatorskog i akcijsko-borilačkog posla, cijenjen i u ulozi tzv. redatelja druge ekipe. Radio je kao “stunt/fight coordinator” i “second unit director” na “Uhvati Gringa” s Melom Gibsonom, “Profesionalac” s Jasonom Stathamom, “Metak u glavu” sa Stalloneom, “Pad Olimpa” s Gerardom Butlerom, serijalu “Brzi i žestoki”..., te filmovima najvećeg DTV akcijskog junaka novog milenija Scotta Adkinsa kojega je proslavio.
Bilo je vrijeme da se Perry okuša i kao “pravi” redatelj, a to je konačno dočekao zabavnim Netflixovim vampirskim akcićem – hororčićem “Dnevna smjena” s Jamiejem Foxxom. Na sreću njegovih fanova, manje je vremena trebalo proći do Perryjeva redateljskog drugijenca “The Killer’s Game”, zabavne humoristične akcije koja je hrvatsku premijeru imala na Amazonu.
Perry je angažirao sve popularnijeg bivšeg kečera Davea Bautistu (”Čuvari galaksije”, ”Blade Runner 2049”, ”Stuber”, ”Otkrila sam špijuna 1&2”, ”Dina 1&2”, ”Nož u leđa 2”, ”Netko kuca na vrata kolibe”), a pronašao je ulogu i za omiljenog Adkinsa. Bautista nastupa u glavnoj ulozi kao moralni plaćeni ubojica Joe Flood, najbolji u Europi; naime, on ubija samo one koji to zaslužuju, primajući narudžbe od mentora i “handlera” Zvija (oskarovac Ben Kingsley).
Frka najprije nastaje nakon što se Joe zaljubi u plesačicu Maize (Sofia Boutella) prilikom susreta u kazalištu, gdje je obavio smaknuće, te poželi izaći iz posla, a zatim i kad otkrije da njegove glavobolje imaju uporište u neizlječivoj Creutzfeldt-Jakobovoj bolesti, od koje je nedavno patio i “hitman” Michael Keaton u trileru “Odlazak plaćenog ubojice”.
Suočen s fatalnom prognozom liječnika da mu ostaju tri mjeseca života, Joe prekida s Maize i naruči ubojstvo samoga sebe od konkurentske “handlerice” Marianne (Pom Klementieff, Bautistina partnerica iz ”Guardians Of The Galaxy”). Međutim, pokaže se da je dijagnoza bila pogrešna, što Joe doznaje 15 minuta prije no kreće nalog za njegovo smaknuće i on ne uspijeva otkazati ugovor kod Marianne, tako da postaje meta niza međunarodnih plaćenih ubojica.
Efektan koncept nije originalan, nego derivativan, doslovna preslika filma “Emmet’s Mark” s početka novog milenija, u kojem su glumili Gabriel Byrne i Tim Roth. No, “Emmet’s Mark” je bio triler, a “The Killer’s Game” je akcić, što znači da se ovaj film razvija drukčije. U tom je razvoju “The Killer’s Game” mogao postati i “The Warriors”, ali Perry ne puca tako visoko kao Walter Hill, premda od njega (i, neizbježno, “Johna Wicka”) preuzima živopisne napadače u lovu na junaka koji mora preživjeti ako se želi skrasiti s Maize i doživjeti penziju.
Terry Crews (serijal “Plaćenici”) izgleda kao “blaxploitation” plaćeni ubojica iz sedamdesetih, Adkins se ugleda na lik Brada Pitta iz “Zdrpi i briši” u ulozi jednog od dvojice škotske braće, Marko Zaror (“Borba ili bijeg”), kao flamenco borac s mamuzama, loži se na Antonija Banderasa iz “Desperada”, a tu su i lezbijske striptizete (Shauna West, Lucy Cork) da svi parametri pomaknutog eksploatacijskog tarantinovskog akcića budu zadovoljeni.
Perry pomaknutost potencira dinamikom i dovoljno kreativno režiranim scenama udaranja, pucanja, jurcanja i ubadanja (Bautista protiv motociklista) koje daju balans standardnim boljkama moderne akcijske kinematografije (kompjutorski generirana krv, sjenovito osvjetljenje). Najmanje jedna scena mogla bi postati favorit ljubitelja akcije – kad Bautista snažnim udarcem šakom izbije zube korejskoj plaćenoj ubojici i uhvati ih u ruku prije nego što padnu na tlo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....