“Pussy Island”. To je bio iznimno provokativni radni naslov redateljskog prvijenca glumice Zoë Kravitz prije nego je na kraju odabran znatno manje papreni i žanrovski prikladniji “Blink Twice” (“Trepni dvaput”). No, Kravitz kao redateljica svejedno operira između društveno-političke provokacije i žanra, tj. žanrovskog filma.
Pozicionirala je “Blink Twice” unutar novovjekog trenda tzv. uzvišenih (“elevated”) košmarnih psihološko-hororskih misterioznih trilera visokog koncepta, obično s oštrim “eat the rich” satiričkim žaokama na račun superbogatih bijelaca i šokantnim preokretima u stilu M. Night Shyamalana.
“Bježi!” je potvrdio taj trend nakon filmova kao što je “Poziv(nica)”, a potom su uslijedili “Spremni ili ne”, “Antebellum”, “Ne brini, draga”, ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....