StoryEditorOCM
Društvena mrežabanj iz djetinjstva

‘Dinka Grubišić nije u reklami glumila, ona je postojala!‘: sjećate li se ove predivne manekenke iz 80-ih? A tek parfema

Piše MOZAIK SD
15. svibnja 2025. - 10:26

Društvene mreže su, baš poput kolačića Madeleine u kultnom romanu Marcela Prousta, dušu dale da nas u trenu vrate 40 godina unatrag, da nam u nosnicama zamiriše bijela kava iz emajliranog lončića i vrati se slika jutarnjeg pranja zubi kalodontom, dok na polici ispod ogledala stoji očev parfem.

Pino Silvestre ili Hardy.

A upravo se Hardyja, mirisa "tate, odraslog muškarca", prisjetio i jedan instagram korisnik, koji je na svom profilu podijelio reklamu iz 80-ih za, na ovim prostorima, kultni parfem, a u kojoj je glumila predivna manekenka Dinka Grubišić.

Ako ste reklamu potisnuli iz sjećanja, moramo reći da je izgledala svjetski i ovako:

A uz ovo video sjećanje ide i tekst u kojemu se navodi:

"Neke mirise pamtimo cijelog života. Ne zato što smo ih stalno koristili, već zato što su se pojavljivali u pravim trenucima — tihim, posebnim, onim koji ostanu zarobljeni negdje između televizijskog signala i večernjeg zraka. Parfem Hardy Medison bio je jedan od takvih. Ne samo zbog mirisa, nego zbog onoga što je nosio sa sobom. Zbog reklame koja se tih godina vrtjela na jugoslavenskoj televiziji — elegantna, spora, gotovo hipnotička. Pjesma koju je pjevala Dinah Washington, otvorila je vrata nečeg većeg - "What a difference a day makes…".

Tih nekoliko sekundi ostalo je urezano u pamćenje cijele generacije. Dinka Grubišić nije u toj reklami glumila — ona je postojala. Kao znak prepoznatljivosti epohe, kao tišina između nota pjesme, kao uzdah kad se sjetimo kako je sve nekad bilo sporije, nježnije, a opet uzbudljivije.

Danas, kad otvorimo ladicu sa starim stvarima ili naiđemo na bočicu, miris Hardy Medisona ne otvara samo uspomene. On vraća cijeli svijet. Vrijeme u kojem su parfemi imali auru, a snovi se pojavljivali između crtanog filma i Dnevnika.

Odavno se ne proizvodi, nikad ga više nećemo pronaći. Ali dovoljno je da netko spomene ime, i odmah osjetimo. Miris. Muziku. Jer neke stvari ne zastarjevaju. Samo se pretvore u legendu".

Ako smo vam mirisnim sjećanjima uljepšali jutro, drago nam je.

Brojni su na ovu objavu reagirali s puno emocija:

"Jaoooo obožavala sam tu reklamu, vrh i za današnje vrijeme 🤩 Nedavno sam pričala ljudima za nju, ali se nisam mogla sjetiti koji je miris bio u pitanju... Svi su me bijelo gledali 🙈".

"Nezaboravna, jedina reklama koju nikad nisam izbacila iz glave"

"Obavezna reklama između crtića i dnevnika.. koja vremena.. 😍"

"❤️🙌Obožavam ovu pjesmu i tu reklamu, baš baca u djetinjstvo😍"

"Ajmeeeee ovo je nestvarno. Nekidan kćeri pričam o tim reklamama iz djetinjstva i pjevala sam joj upravo pjesmu iz ove reklame. Jer sam ju zapamtila. Isto kao i za onak parfem Gocce Gocce. Ako se netko sjeća. Već tada se moglo vidjeti da ću biti tolika zaljubljenica u parfeme. Hvala na ovom videu. Jer baš me razveselilo što sam ga vidjela.❤️🤗"

"Obožavala sam tu reklamu...❤️❤️❤️"

"Reklama i pisma.. definirale osobnost generacije!".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. listopad 2025 20:00