Aplikacija Vinted koju koristi i velik broj Hrvat(ic)a postaje sve popularniji način dodatne zarade, a istovremeno pomaže korisnicima da očiste svoje ormare i riješe se odjeće koju više ne nose. Drugima pak pomaže da jeftinije kupe čak i nove proizvide, No, koliko god se činilo jednostavno, mnogi korisnici naiđu na frustraciju kad oglase desetke artikala – a interesa nema. U moru sličnih oglasa, jedan trik može učiniti razliku.
Iskusna Vinted prodavačica Maisie, poznata na društvenim mrežama pod imenom @curve_reselling, otkrila je svoj najuspješniji trik koji joj je, tvrdi, donio zaradu od gotovo 18.000 britanskih funti (oko 20 tisuća eura).
Maisie je, piše Klik.hr istaknula kako je prestala fotografirati odjeću na bijeloj pozadini i prešla na sivu, što je znatno poboljšalo prikaz boja na fotografijama.
„Pogledajte ovu sivu pozadinu – boja ove haljine izgleda puno ljepše“, objasnila je u videu. Prema teoriji boja, dodaje, siva je neutralna pozadina, dok bijela i crna „upijaju sve boje“, zbog čega ne daju vjernu reprodukciju stvarne nijanse odjeće.
„Kao preprodavači želimo najtočnije i najprofesionalnije fotografije za svoje oglase“, poručila je.
Maisie svoje komade odjeće fotografira ispred sivog zida, no naglašava da to ne mora biti stvarni zid – može se koristiti i sivi komad tkanine, tepih ili bilo što slično. Njezini pratitelji su oduševljeni: „Pogađate tko sada boja zidove u sivo“, napisao je jedan, dok je drugi dodao: „Imam sive zidove po cijeloj kući, samo su vrata bijela – trebam još samo kukicu!“
Maisie nije jedina koja dijeli korisne savjete za Vinted. Tu je i Isabella, majka i prodavačica koja se na TikToku predstavlja kao „girly on a hustle mission“. Njezin fokus je na dosljednosti i učestalosti objava.
„Objavljujte četiri do sedam artikala dnevno, ali nemojte sve u jednom danu jer će tada oglasi ‘nestati’ među ostalima“, preporučuje Isabella. Ako se predmet ne proda unutar sedam dana, savjetuje da ga obrišete i ponovno postavite, čime mu povećavate vidljivost. No važno je napomenuti da Vinted upozorava na prekomjerno ponovno objavljivanje, što se može smatrati spamom.
Isabella, kao i mnogi drugi prodavači, naglašava važnost jednostavne i čiste pozadine kako bi kupci jasno vidjeli boju, oblik i detalje proizvoda. Preporučuje: korištenje prirodnog svjetla, kvalitetne fotografije, prikaz najmanje tri slike svakog predmeta
Bilo da ste novi na Vintedu ili već iskusni prodavač, ovi savjeti mogu napraviti značajnu razliku. Odabirom prave pozadine, dosljednim objavama i dobrim fotografijama, šanse za prodaju rastu – a prihod bi vas mogao iznenaditi.
Uz malo truda, kreativnosti i poznavanja osnovne psihologije kupaca, ormar pun stare odjeće može postati izvor ozbiljne zarade.
Na koncu, upozorenje: na Vintedu ne manjka lažnjaka, otvorite dobro oči kad vam dođe pošiljke, jer stisnete li krivi ‘botun‘ - ajme.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....