Restoran i pizzeria Spalladium u Pirovcu već je godinama nezaobilazna adresa za ljubitelje pizze, svježe ribe i mediteranskih specijaliteta. No, jednako koliko se priča o hrani, priča se i o osebujnim odgovorima vlasnika na negativne recenzije. Umjesto izreke "gost je uvijek u pravu", u Spalladiumu vrijedi – "vlasnik će vam sve reći u lice".
Na šibenskoj rivijeri, tik uz pirovačku rivu, smjestio se Spalladium, restoran i pizzeria koji je s godinama postao simbol lokalne gastro-ponude. Ali dok jedni dolaze zbog pizze i ribe, drugi dolaze zbog – odgovora vlasnika na Google recenzije. Stvorila se prava mala zajednica ljudi koja redovito prati i dijeli njegove komentare, jer oni su daleko od uobičajenih isprika.
Jedna od posljednjih recenzija stigla je od gošće Martine, koja je Spalladiumu dala ocjenu jedan i opisala neugodno iskustvo:
"Bila sam jako razočarana posjetom ovom restoranu. Naručila sam lignje sa žara, a već pri prvom zalogaju osjetila sam pijesak između zuba. To ne samo da je pokvarilo okus jela, nego je i potpuno uništilo doživljaj obroka. Očekujem da morska hrana bude dobro očišćena i pripremljena, što ovdje očito nije bio slučaj. Osoblje je bilo pristojno, ali problem s hranom nisu riješili na zadovoljavajući način samo riječima isprike. Nažalost, ne namjeravam se vratiti i ne mogu preporučiti ovaj restoran drugima. Također, iako nisam hranom bila zadovoljna, porcija je uredno naplaćena."
Umjesto klasične isprike, vlasnik joj je odgovorio ovako:
"U stvari, znate što, nemamo se mi kome pravdati. Bezobrazni ste i dvolični. Prvo vas je pitala cura hoćemo odma druge napraviti, vi kažete ‘ma ne, ne, sve u redu‘... E pa kad je u redu, onda eto vam. Trebale su i gore biti."
"Roditelji su vam preskočili odgoj"
Jedan stranac ostavio je recenziju u kojoj je opisao lošu uslugu i nepotrebno bacanje hrane:
"Razočaravajuća usluga. Pitao sam konobaricu za platu od morskih plodova, a da pritom nije spomenula veličinu. Za nju je bilo sasvim normalno da će mršav muškarac pojesti kilogram hrane. Nije tome pridala nikakvu pažnju. Naravno, pola je ostalo, a nije nas ni pitala želimo li ponijeti ostatak, već ga je samo pokupila i bacila u smeće. Potpuno nepotrebno bacanje hrane. Jako sam razočaran, a ovakvo ponašanje samo pokazuje da smo im turisti koje treba opljačkati. Sramota."
Odgovor vlasnika bio je brutalan:
"Malo ste se zbunili i u startu lažete... Roditelji su vam preskočili odgoj, to je prvo. Konobara mi nemamo već konobarice... Ribu niste jeli jer je ni nemamo na meniju ovaj mjesec, a kad su nam ostali gosti pokazivali vas po mjestu i tvrdili da ste pobjegli s psihijatrije, mi nismo vjerovali, ali evo dokaza da smo pogriješili. Sve u svemu ŠROT."
"Jedite u pekari splačine"
Kad se jedan gost požalio da je račun za dvije pizze i dva piva iznosio 40 eura, Spalladium je odgovorio:
"U kojem vi filmovima živite? Imate pekare pa tamo jedite one splačine i pijte pive ispred dućana, a restorana se ostavite na miru... Niti ste bili u štali niti vam je bura smetala niti kiša po glavi padala, nego ste bili u urednom, toplom i u centru uz more restoranu, jeli pizze promjera 35 i pili hladne pive iz čistih čaša. Na pizzama su sastojci sigurno nađeni uz cestu, adio."
- Vladimire, nego daj pojasni ljudima što znači u svjedodžbi tvojoj ona napomena da učenik po posebnom programu ne uspijeva položiti predmete iz drugog osnovne. Ništa strašno, jel da? Događa se i najboljima - još je jedan u nizu drskih odgovora na negativnu kritiku.
Unatoč tome što su odgovori vlasnika ponekad "ispod svake razine", a nerijetko i brutalni, Spalladiumu ne manjka gostiju ni pozitivnih recenzija. Dapače, dobrih ocjena i pohvala daleko je više nego onih negativnih.
I dok jedni tvrde da bi se vlasnik trebao držati tišine, drugi njegovu iskrenost i britkost smatraju osvježavajućom. Jedno je sigurno – u Spalladiumu vas ne čeka samo pizza i lignje, nego i "predstava" koju mnogi dođu pogledati uživo.
Uslast – i na tanjuru i na internetu!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....