StoryEditorOCM
Panoramabesplatna analiza

Drogerijski lanac dm uvodi novu uslugu za kupce; moglo bi biti vrlo korisno, u sve je uključena umjetna inteligencija

Piše Mozaik SD
16. kolovoza 2025. - 08:31
PRODUCTION - 03 November 2022, Baden-Wuerttemberg, Karlsruhe: A person walks past the checkout area in a branch of the drugstore chain dm with a shopping bag. The annual press conference of the drugstore group takes place on 10.11.2022. Photo: Uli Deck/dpa (Photo by ULI DECK/dpa Picture-Alliance via AFP)Uli Deck/Dpa Picture-alliance Via Afp

Drogerijski lanac dm pokreće novi probni projekt. Radi se o automatima za analizu kože koji funkcioniraju pomoću umjetne inteligencije. Kupci u pet njemačkih poslovnica mogu ovu uslugu koristiti besplatno. Automat najprije određuje tip i stanje kože.

Drogerijski lanac u ovom projektu surađuje s tvrtkom za zdravlje kože Dermanostic, navodi tvrtka na svojoj web stranici. Hoće li dm trajno uvesti automate za analizu kože, ovisit će o uspjehu testa. Ako povratne informacije budu pozitivne, dm bi mogao postaviti automate i u drugim poslovnicama.

Analiza kože uz pomoć umjetne inteligencije

Kako analiza kože funkcionira u poslovnicama? Kupci fotografiraju svoje lice pomoću ugrađene kamere na automatu. Umjetna inteligencija analizira fotografiju. Sustav prepoznaje normalnu, suhu, masnu i mješovitu kožu. Konkurencija koristi slične sustave – primjerice, u Mülleru se kupci mogu savjetovati s KI sustavom o novom asortimanu u ljekarnama.

Osim tipa kože, KI procjenjuje i trenutačno stanje te osjetljivost kože na UV zrake. Sustav dijeli UV osjetljivost u šest različitih kategorija. Nakon analize kupci dobivaju konkretne savjete za njegu prema svom tipu kože. Dermatolog ipak savjetuje da se ljeti svi, bez obzira na tip kože, ne zaborave namazati kremom za sunčanje.

Dm kupcima nudi i mogućnost digitalne analize kože vlastitim mobitelom.

Savjeti samo za proizvode dm-ovih robnih marki

Savjeti se temelje na utvrđenom tipu kože i pripadajućim potrebama. Test portala RUHR24 pokazao je da se preporučeni proizvodi odnose isključivo na dm-ove robne marke. Servis, dakle, preporučuje samo Balea, Balea med i Sundance, umjesto svih dostupnih proizvoda iz ponude.

Alternativno, analiza kože može se napraviti i putem interneta, preko dm-ove ili Dermanosticove web stranice. Kupci tamo učitaju fotografiju svog lica i digitalno dobiju rezultat. Bez obzira koriste li uslugu online ili u poslovnici – rezultate mogu dobiti i putem e-pošte.

„dm želi svojim kupcima pružiti mogućnost da bolje upoznaju vlastitu kožu i dobiju preporuke za proizvode za njegu koji su individualno prilagođeni“, objasnio je cilj projekta direktor dm-a Sebastian Bayer za Lebensmittel Zeitung.

Dm ipak napominje: analiza kože služi isključivo kozmetičkim svrhama i ne zamjenjuje posjet liječniku. Kupci s kožnim problemima i dalje se trebaju obratiti dermatologu. Automati bi trebali pomoći kupcima samo u boljoj procjeni kože za svakodnevnu njegu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. listopad 2025 13:53