Nakon Lidla, i Kaufland sada uvodi "vrećice za spašavanje" (njem. Rettertüte) s voćem i povrćem. Kupci kupovinom posebnih vrećica mogu dobiti kilograme voća i povrća za tri eura. Što se krije iza ovog koncepta?
Lidl ih već koristi – a uskoro će početi i Kaufland: s "vrećicom za spašavanje" kupci mogu dobiti više namirnica u supermarketu za tri eura – i istovremeno spriječiti bacanje hrane. Zvuči kao praktičan koncept, ali Rettertüte već se dokazala u diskontnoj trgovini Lidl od 2022. godine. Sada sestrinska tvrtka Kaufland slijedi taj primjer, pišu njemački mediji, a prenosi Fenix.
U priopćenju za javnost navode da će od svibnja nuditi Rettertüte u svim Kauflandovim trgovinama diljem Njemačke. Može sadržavati do pet kilograma voća i povrća. To je u pravilu roba koja se zbog manjih nedostataka više ne može prodati po punoj cijeni.
"U Kauflandu se voće i povrće uvijek prodaje svježe svakodnevno. Ako na kraju dana ostane voća i povrća koje izvana nije sasvim savršeno, ali je i dalje savršeno jestivo, ono ide u vrećicu za spašavanje. To uključuje, na primjer, proizvode s malo oštećenom ambalažom ili proizvode koji jednostavno ostanu", objašnjava Kaufland u nedavnom priopćenju za javnost.
Kauflandove vrećice za spašavanje bit će dostupne u svim njemačkim trgovinama diljem zemlje, po navedeno cijeni moći će se dobiti do 5 kilograma voća i povrća.
Kako bi kupci lakše pronašli specijalne vrećice, one će se prodavati na odjelu s voćem i povrćem. Prema informacijama Kauflanda, tamo se nalaze pultovi "Još uvijek sam dobar".
Prema informacijama Kauflanda, cilj je smanjiti bacanje hrane u vlastitom poslovnom području za 50 posto do 2030. u usporedbi s 2018., piše Fenix-magazin.
Bilo bi dobro da se takva praksa uvede i u Hrvatskoj, kako za zaštitu potrošača, tako i kao mjera za smanjenje bacanja hrane.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....