Američki lanac brze prehrane ponovno vraća Monopoly, kultnu igru s bogatim nagradama koja je ostala upamćena i po velikom skandalu kada je skupina igrača prevarila McDonald’s za više od 20 milijuna dolara. Nakon desetak godina pauze, McDonald’s ponovno pokreće ovu popularnu promociju kako bi potaknuo prodaju.
Kampanja u američkim restoranima započinje 6. listopada i trajat će ograničeno vrijeme. Igra, međutim, neće izgledati kao nekoć. Fizička ploča za praćenje izgrebanih naljepnica neće se vratiti. Umjesto toga, Monopoly dolazi u digitalnom obliku i u najvećoj se mjeri igra putem McDonald’sove aplikacije, dostupne registriranim članovima programa vjernosti.
Ipak, fizičke naljepnice pojavit će se na određenim artiklima, primjerice na kutijama velikog pomfrita, a kupci će ih moći odlijepiti i skenirati u aplikaciji kako bi preuzeli nagrade. Osim toga, digitalne naljepnice bit će dostupne i za određene narudžbe napravljene putem aplikacije, piše CNN.
Kupci koji uspiju skupiti cijeli set jedne nekretnine mogu osvojiti nagrade poput besplatne hrane ili dodatnih bodova u programu nagrađivanja. Među najvećim nagradama ističu se milijun milja American Airlinesa, novi Jeep Grand Cherokee te novčana nagrada od milijun dolara za jednog sretnog dobitnika.
Nakon izazovnog početka godine, McDonald’sova prodaja nedavno je počela rasti. U tromjesečju koje je završilo 30. lipnja zabilježen je porast od 2,5 posto, čime je prekinut niz od dva uzastopna kvartala pada. Lanac je taj preokret pripisao promociji vezanoj uz film Minecraft te lansiranju chicken stripesa.
Monopoly u McDonald’su našao se u središtu velike kontroverze povezane s prijevarom koja je započela još 1989. godine. Godine 2001. FBI je primio anonimnu dojavu da su pojedini dobitnici milijunskih nagrada bili u rodbinskim vezama. Nakon istrage, uhićeno je osam osoba zbog namještanja igre manipuliranjem distribucijom dobitnih kupona s najvećim nagradama, čime je McDonald’s oštećen za više od 20 milijuna dolara.
Za McDonald’s ponovno pokretanje igre može značiti dodatno povećanje prodaje, ali i snažan poticaj razvoju programa vjernosti, koji je pod vodstvom izvršnog direktora Chrisa Kempczinskog postao ključno područje rasta.
Na posljednjem razgovoru o zaradi prošlog mjeseca Kempczinski je istaknuo da su kupci nakon pridruživanja programu vjernosti više nego udvostručili broj posjeta, privučeni popustima. To je pridonijelo jačanju percepcije vrijednosti brenda, a istovremeno je vlasnicima restorana omogućilo bolji uvid u podatke o kupcima i njihove navike naručivanja.
- Otprilike četvrtina našeg poslovanja u SAD-u odvija se kroz program vjernosti. Ako ste član McDonald’sovog programa vjernosti, kod vas bilježimo iznimno visoke ocjene vrijednosti i pristupačnosti - rekao je Kempczinski.
Iako McDonald’s ne otkriva točan broj članova programa vjernosti u SAD-u, globalno cilja doseći 250 milijuna aktivnih korisnika do kraja 2027. godine. Trenutačno ih je oko 170 milijuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....