Glumica Sydney Sweeney, koja nosi titulu najseksi ženom današnjice, postala je lice marketinške kampanje American Eaglea "Sydney Sweeney Has Great Jeans".
Kampanja je usmjerena na promociju traper odjeće za generaciju Z, a glumicu poznatu po ulogama u serijama kao što su "Euphoria" i "White Lotus" prikazuje se u provokativnim scenama. Na društvenim mrežama pojavila se informacija da je brend glumici za kampanju platio oko 20 milijuna dolara, prenosi Jutarnji.
U jednoj sceni glumica pozira u uskoj majici i pod haubom vintage Mustanga, zatvara poklopac, briše ruke o stražnjicu i odvozi se. U drugoj nosi samo traper jaknu na golo tijelo.
Kampanja je debitirala na Times Squareu i ujedno je to najveće ulaganje brenda u jesensku promociju ikad, a društvene mreže, kao i uvijek, nisu pustile provokativnu kampanju da prođe neopaženo. Dapače, "Sydney Sweeney Has Great Jeans" slavi se na društvenim mrežama kao znak "kraja wokenessa".
"Danas su mnoge reklame seksualizirane (npr. Sabrina Carpenter, Calvin Klein), ali ono što kod Sydney Sweeney iritira jest to što bilo koji njezin marketinški koncept djeluje krajnje konzervativno", "Woke oglašavanje je mrtvo.
Sydney Sweeney ga je sahranila", "Jesam li ja previše woke, ili je jednostavno čudno raditi reklamu u kojoj se naglašava kako Sydney Sweeney ima ‘dobre traperice (gene)‘, znajući da je upravo ona postala miljenica krajnje desnice kao idealna bijela žena?", komentirali su korisnici X-a.
No, ovo nije prvi put da je Sweeney pokrenula raspravu o "wokenessu".
"Ljudi žele gledati ljepotu na TV-u i općenito u umjetnosti, ali je gladujemo jer se privlačnost smatra nemoralnom. Zato je ljepota sada politička kategorija. Za to možemo zahvaliti tiranskoj, woke i (ironijom sudbine) manjinskoj avangardi koja godinama prisiljava našu kulturu da se pretvara kako su ružne stvari lijepe", smatra kolumnistica Amy Hamm, no Helen Coffey smatra drugačije.
"Prvo, ideja da je ljepota kakvu predstavlja Sydney Sweeney – bijela, mršava, ali obla, zlatna kosa koja pada u valovima, slatko-seksi lice (dvije verzije ženstvenosti koje odobrava patrijarhat) – na neki način istisnuta iz društva, je smiješna.
Nemamo više Page 3 ni Playboyeve gole fotke, možda je ‘Baywatch‘ zamijenjen serijama s manje kupaćih kostima, ali stvarno ne vjerujem da su žene koje su genetski (ili kirurški) blagoslovljene ikad bile protjerana iz javnog života. Neki pokušavaju prikazati kao da je body positivity pokret i borba za veću raznolikost na ekranu učinila konvencionalnu ljepotu gotovo zločinom", poručila je Coffey za The Independent.
"Osim toga, imali smo i više nego dovoljno takvih žena kojima se divimo već desetljećima, od Scarlett Johansson i Christine Hendricks do Sofije Vergare i Kate Upton. Dakle, Sweeney i slične nisu nikakve društvene izopćenice.
One su – i uvijek su bile – ljestvica prema kojoj se druge žene mjere i uglavnom ispadaju nedostatnima. A tvrdnja da se atraktivnost smatra nemoralnom ne izdržava ni pet sekundi analize. Kada ste zadnji put gledali film ili seriju i pomislili: ‘Bože, da barem svi ne izgledaju ovako grozno, kvari mi cijeli dojam?‘", pojasnila je dodatno.
"Body positivity" nikada nije trebao učiniti konvencionalnu ljepotu nemoralnom ili "zločinom", već proširiti definiciju ljepote i naučiti prihvatiti vlastita tijela. Ne radi se o tome, slikovito opisuje Coffey, da bujne plavuše budu izbačene iz kluba, nego da se u klub pusti i ostale.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....