Dvanaesti studijski album superzvijezde Taylor Swift "The Life of a Showgirl," izašao je u petak s promotivnom kampanjom koja uključuje ponoćne rasprodaje u trgovinama Target, party povodom izlaska albuma u kino dvoranama diljem svijeta i pop-up događaje u New Yorku i Los Angelesu.
Slijedi nakon albuma "The Tortured Poets Department", koji je debitirao na prvom mjestu Billboard 200 ljestvice albuma i prodan u ekvivalentu od 8 milijuna albuma u Sjedinjenim Državama, prema Luminateu, tvrtki koja prati prodaju glazbe.
Očekuje se da će i najnoviji album slično prihvatiti njezina ogromna globalna baza obožavatelja, premda su glazbeni mediji objavili pomiješane reakcije.
"S ovim albumom, to je upravo ono gdje se nalazim u životu", rekla je Swift u britanskoj radijskoj emisiji Capital Breakfast, započinjući promotivne nastupe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....