Miro Bulj je na press konferenciji u Sinju prije šest dana ustvrdio da nema više karata za VIP stolove na Thompsonovu koncertu. No, izgleda da nije govorio istinu jer stolova ima. Rekao je i da nema mjesta na tribinama. A ima. Rekao je i da je pušteno u prodaju 150.000 ulaznica...
A onda se na web stranicama Entrija, sustava gdje se prodaju karte, pojavilo nekoliko nejasnoća. Naime, na prikazu slobodnih i zauzetih VIP stolova, kojih je oko tisuću, stalno varira broj mjesta. Na novijim kartama ima više VIP mjesta nego prije. I to nisu dodani stolovi. Naime, odjednom su se pojavili deseci novih stolova i označeni su kao slobodni, a dan prije ih se prezentiralo kao zauzete (nedostupne).
Konkretno, 14. srpnja je bilo 56 slobodnih stolova, a dan poslije skoro duplo, točnije rečeno - 102 stola! Dakle, oni koji se nisu mogli kupiti dan ranije i koji su i u medijima prezentirani kao "prodani" su dan poslije bili - slobodni! VIP stol ima šest mjesta i dođe 610 eura.
Detaljnije na ovom linku:
Kako je došlo do nejasnoća?
Jesu li organizatori i prodavatelji ‘namjerno‘ stvarali dojam da je ostalo još malo mjesta pa ljude dodatno motivirali na kupnju? Je li došlo do greške u sistemu? Jesu li neki kupili stolove pa odustali? Jesu li ti stolovi bili predviđeni za prodaju, a u trenutku gledanja nisu bili slobodni? Neki peti razlog...
Evo naših pitanja koje smo poslali sustavu Entrio.
► Kako je moguće da na današnjoj karti za VIP ulaznice na vašoj stranici za Thompsonov koncert u Sinju 4. kolovoza ima više slobodnih mjesta nego na karti od jučer ili na onoj od prije nekoliko dana?
► Kako je moguće da su se pojavili deseci novih VIP stolova i označeni su kao slobodni, a dan prije ih se prezentiralo kao zauzete (nedostupne)?
► Je li istina da je u prodaju pušteno 150.000 karata?
► Tko je Miru Bulju rekao da nema mjesta u VIP-u i na tribinama kad na vašoj stranici piše da ima?
► Koliko je ukupno karata prodano do sada?
A ovo je njihov odgovor:
- Entrio kao servis za distribuciju ulaznica omogućuje organizatoru eventa/koncerta samostalno upravljanje alokacijom ulaznica.
Pa je zapravo odgovor na vaše 1. i 2. pitanje taj da organizator određuje tempo puštanja u prodaju pojedinih sektora, segmenata i ulaznica, upravlja rezervacijama, VIP ulaznicama, cijenama ulaznicama i svim ostalim parametrima događaja prema svojim organizacijskim potrebama i prodajnim strategijama.
Dodatno, rezervacija i kupovina ulaznica je dinamičan proces (više stotina ili tisuća osoba kupuje ili pokušava kupiti ulaznice istovremeno) i kontinuirano u tom procesu nekim narudžbama koje nisu na vrijeme dovršene istekne sistemsko vrijeme plaćanja, nakon čega se one vrate u prodaju i prikažu opet dostupnima.
Što se tiče 3. i 5. pitanja o broju ulaznica puštenih u prodaju i koliko je ukupno trenutno prodano ulaznica do sada za koncert MPT-a u Sinju, Entrio nije ovlašten davati te informacije pa vas molimo da se s tim upitom obratite organizatoru. Entrio nije u kontaktu s g. Mirom Buljem, pa nam nažalost ta informacija nije dostupna - naveli su iz Entrija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....