Slavna Victoria Beckham kaže da je bila "naivna" kada je pokrenula vlastiti brend i sumnja da bi danas ušla u modnu industriju da je znala u što se upušta. Njezina linija ostvaruje profit prvi put u 17 godina, a tvrtka je donijela više od 200 tisuća eura u 2022.. Pretpostavlja se da je velik dio uspjeha vjerojatno posljedica proširenog asortimana torbica i kožne galanterije.
StoryEditorOCM
ShowbizPRIZNAJE
Victoria Beckham: ‘Sumnjam da bih danas ušla u modnu industriju da sam znala u što se upuštam‘
6. kolovoza 2024. - 09:02
Za profitabilnost se kaže da je prekretnica kojom je Victoria ‘oduševljena‘, jer je tvrtka ranije bila u opasnosti od bankrota. Ovo je prvi put da tvrtka posluje u pozitivi, a 2021. suočili su se čak s gubitkom većim od dva milijuna. Njezin brend, koji je izvorno lansiran 2008. godine, prethodno je akumulirao gubitke...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....