StoryEditorOCM
Zvijezde onlinePOGLEDAJTE

Jel‘ ovo bizarno ili genijalno? Kim Kardashian je vila čiji čarobni štapić ženama poklanja bujne grudi i stražnjice...

Piše SCENA SD
12. veljače 2025. - 18:35

Tko kaže da do savršenih oblina možemo doći samo uz naporne treninge? Kim Kardashian dokazuje suprotno u najnovijoj Skims kampanji. U videu koji nastoji biti duhovit (s naglaskom na nastoji) objavljenom na službenom profilu njezinog brenda, Kim se pojavljuje kao Fairy Butt Mother i spašava manekenku koja se žali kako joj ne mogu narasti gluteusi u teretani unatoč tome što jede proteine, pije vodu i radi čučnjeve, piše telegram.hr.

Međutim, uz jedan zamah čarobnim štapićem, žena dobiva željene oblikovane obline. Kako i sama Kim u videu govori, jedna stvar u životu trebala bi biti bez napora, a Skims shapewear (pomalo ironično za obitelj Kardashian-Jenner) omogućava brze rezultate bez muke.

Kampanju potpisuje komičarka Michelle Wolf, a režiju Ben Carey, a kolekcija donosi devet novih modela donjeg rublja i bodija za oblikovanje.

Pokrenut prije dvije godine, brend Skims postao je jedan od najpopularnijih u svijetu donjeg rublja, loungeweara i shapeweara te razlog zbog kojeg je Kim Kardashian svoj status milijunašice podigla stepenicu više.

Naime, nakon što je vrijednost Skimsa procijenjena na 1,6 milijardi dolara, a Kim prodala i manjinski udjel u svom kozmetičkom brendu – KKW Beauty, i službeno je postala milijarderka. Cinici će reći da nije neka mudrost postati toliko uspješan ako iza sebe imaš četu od više od 220 milijuna pratitelja (samo na Instagramu). I to je točno, ali tek djelomice. Golema baza fanova svakako pomaže u širenju biznisa, ali nije garancija. Da bi brend bio uspješan, treba imati nos za biznis i biti sposoban čuti svoje potrošače. Uzme li se u obzir u kojoj je industriji, kojem roku i nakon kakvog je starta Skims postao biznis vrijedan milijarde, Kim Kardashian i njezin partner Jens Grede itekako znaju što rade, piše lidermedia.hr.

image
Etienne Laurent/Afp

Naime, Kim Kardashian je Skims pokrenula prije samo dvije godine i to pod imenom Kimono. Bila je to lukava marketinška odluka – pamtljivo ime i zanimljiva igra riječi. Barem su tako mislili Kim i njezin tim. Međutim, nedugo nakon najave o lansiranju novog brenda Kimono, korisnici društvenih mreža su se raspalili; izgrdili Karadashianku jer iskorištava japansku tradiciju radi vlastite zarade, jer misli da joj pripada sve čega se sjeti. Kim Kardashian je zato odlučila stopirati lansiranje brenda, što ju je, dakako, stajalo milijune te ga pod novim, mnogo inkluzivnijim i personalnijim imenom – Skims, ‘izbacila‘ u rujnu 2019. godine.

Kako je tada objasnila medijima, već čitavo desetljeće traga za savršenim komadom shapeweara – steznika koji se savršeno stapa i oblikuje tijelo. Budući da nije uspijevala pronaći komad koji joj je savršeno odgovarao, odnosno koji bi mogla nositi na haljine otvorenih leđa ili one s dubokim prorezom na jednoj nozi, postojeće je proizvode prekrajala i rezala. Budući da je tako godinama svjedočila nedostatku različitih krojeva steznika, odlučila je lansirati vlastiti brend koji će odgovarati svim odjevnim kombinacijama, ali i veličinama i bojama kože.

image
Andrea Renault/Afp
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. listopad 2025 10:30