StoryEditorOCM
StilBRENDOVI I TRENDOVI

‘Neću to nositi, sve da imam orgazme!‘: tema potaknula vruću raspravu, ljudi su iskreni. Otkrivaju gdje masovno kupuju

Piše MOZAIK SD
16. listopada 2025. - 09:46

Hrvati su na Redditu pokrenuli raspravu o današnjoj modi, brendiranoj odjeći i stvarnoj vrijednosti "marki" koje većina tinejdžera i adolescenata obožava i žarko želi.

Tema je otkrila iznenađujuće iskrene stavove o modi i statusnim simbolima, ali i otkrila mjesta gdje brojni Hrvati danas masovno kupuju odjeću, obuću i modne dodatke.

"Devedesetih je markirana roba imala neku vrijednost, a danas svaka sirotinja ima Boss, Gucci, Nike, Armani na sebi. Znam da je pola ‘fejk‘, ali pitam se – nije li ‘nebrendirano‘ postalo novo mjerilo ukusa?", napisao je korisnik i pokrenuo zanimljivu raspravu.

"Samo sirotinja nosi markiranu robu s vidljivim natpisom", komentirao je jedan korisnik, dok je drugi dodao: "Mali, decentni logo je u redu, ali kad vidim nekog s ogromnim natpisom preko cijele majice, jedino što pomislim je – kakav čoban".

Mnogi su se složili da logomanija, posebno kod lažnih brendova, nema veze s pravim stilom ni kvalitetom.

image
/Shutterstock

"Plaćam premium za udobnost i kvalitetu, ne da hodam kao reklama. Neki brendovi imaju vrhunske materijale, ali neću nositi ‘BOSS‘ preko cijelih prsa ni da imam orgazme od te majice."

"I to one seljačke marke...", dodaje drugi.

"Ljudi koji imaju love nose ‘quiet luxury‘ brendove. Pozeri i seljoberi nose robu s natpisima, jer za drugo ne znaju i misle da je to ‘peak‘ u životu. Ista je stvar i s autima..."

"Seljoberi misle da je Calvin Klein marka, bogatuni nose Loro Piana koja nema logo ni na torbama, a kamoli majici da svi vide." 

"Ne bogatuni, nego bogati seljoberi koje kuže, samo drugi seljoberi. Čovjek koji je sam zaradio tu lovu neće kupovat majice za 2k €, jer ni jedna majica na svijetu ne vrijedi toliko, osim ako je javna osoba, pa usput i hodajuća reklama, ali onda je opet on ne plaća."

image
/Shutterstock

Drugi su objasnili da većina brendova koje vidimo na ulici zapravo nije "ono pravo":

"Armani Exchange nije Giorgio Armani. Tommy Jeans nije Tommy Hilfiger. Orange by Boss nije Hugo Boss", pišu.

Korisnici su podsjetili i na lažne "Valentino" torbice – one koje zapravo proizvodi Mario Valentino, a ne poznata modna kuća Valentino Garavani, piše dnevno.hr.

Svima je postalo najzanimljivije kad su brojni korisnici Reddita otkrili da obožavaju šopingirati u Bosni i Hercegovini.

image
/Shutterstock

"Jedna od najboljih majica koju imam je Lacoste kupljena na pijaci u Bosni za pet eura. 100% pamuk, udobna, i traje već godinama. Original košta 70 eura, nema šanse da bih dao toliko."

"Kupio sam ‘fejk‘ Lacoste u Bosni za deset maraka. Nosio sam je kroz cijelu srednju, i tek kad je izblijedjela, kupio novu u Zagrebu. Ova nova – krpa. Nema veze s kvalitetom one s pijace", piše korisnik.

image
/Shutterstock

Za mnoge, današnja modna ponuda, nažalost, samo je dokaz da kvaliteta ni u čemu više nije ono što je bila.

"Devedesetih sam kupovao Levi‘s jer su bile nepoderive. Danas mi ne pada na pamet. Danas je luksuz kupiti odjeću koja je dobro sašivena i od kvalitetnog materijala, a ne onu s velikim logom."

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. listopad 2025 15:39