Neki modni komadi brzo dođu i prođu, dok drugi postanu vječna ljubav, ali i predmet žudnje mnogih modnih zaljubljenica, koje stil prepoznaju na prvi pogled.
Posebno je to izraženo kada su u pitanju torbe: one nisu samo praktičan dodatak, već simbol statusa, ukusa i osobnog stila. Upravo takav kultni status godinama uživa Balenciagina Bel Air torba, jedan od najluksuznijih modela na svjetskoj sceni.
Da se radi o pravom ‘it’ komadu potvrđuje i domaća scena, a u svoje ormare uvrstile su je dvije domaće dame, piše coverstyle.
Ana Radišić, 37-godišnja voditeljica poznata je po svojoj minimalističkoj estetici i pažljivo biranim modnim detaljima pa nije iznenađenje da je upravo Bel Air torbu uklopila u svoje elegantne, crne outfite koji odišu poslovnom profinjenošću.
Nina Badrić, 53-godišnja zagrebačka pjevačica, torbi daje novu dimenziju svojim prepoznatljivim stilom. Uz kaput, blejzer i visoke crvene čizme pokazala je kako luksuzni Balenciagin komad može izgledati u opuštenijim dnevnim varijantama.
Dizajn joj je istodobno klasičan i buntovan: strukturirane linije podsjećaju na bezvremenske tote modele, dok dramatične metalne kopče i pomalo arhitektonska silueta nose prepoznatljiv Balenciagin pečat. A njemu nije odoljela ni hollywoodska diva Nicole Kidman.
Kim Kardashian je glavno lice Bel Air kampanje, rame uz rame s glumicom Naomi Watts, dok je Katy Perry u svom zabavnom video serijalu ‘In The Bag’ za British Vogue upravo ovu torbu uvrstila među svoje omiljene komade, navodi coverstyle.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....