Činjenica da kava nudi određene zdravstvene prednosti nije ništa novo. Kada se pije umjereno i redovito može pomoći u smanjenju rizika od razvoja kardiovaskularnih bolesti i dijabetesa tipa 2. Nedavno je studija sa Sveučilišta Harvard pokazala i da redovita konzumacija kave pomaže da žene dobro stare.
Velika studija
Prema studiji, konzumacija do 2,5 šalice kave dnevno pomaže ženama da dostignu sedamdeset i više godina bez problema s pamćenjem i pokretljivošću, odnosno kava pridonosi zdravom starenju bez demencije, dijabetesa ili raka.
Svaka šalica kave dnevno povećava vjerojatnost da ćete ostati u formi i mentalno zdravi u starijoj dobi za pet posto. Preporučena maksimalna količina od 2,5 šalice dnevno također je poboljšala opće zdravstvene aspekte za dva do pet posto....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....