Za početak jutra ili za opuštanje nakon dugog dana, za većinu ljudi svježi tuš je pravo "mini spa" zadovoljstvo.
Zato su s velikim zanimanjem dočekani rezultati Öko-testa za gelove za tuširanje poznatih robnih marki, koje su itekako kupovane i trošene i na području Hrvatske.
Ocjenjivana je i ambalaža, te deklaracije. Fokus je bio posebno na ekološkim tvrdnjama i materijalu pakiranja. Na testu su gotovo svi gelovi za tuširanje dobili ocjenu “vrlo dobar” ili “dobar”, pišu njemački mediji. Ali ipak ne svi, prenosi fenix.magazin.de.
Wekleda, Alverde, Balea
Izvrsne ocjene dobili su proizvodi robnih marki “Energy Aroma Shower Gel” iz Welede i Alverde Care Shower Time for Happiness, Organic Mint Organic Bergamot iz dm-a, koji se oslanjaju na prirodne sastojke. Najskuplji proizvod u usporedbi, “L’Occitane Verveine gel za tuširanje” za 16 eura za 250 mililitara, također je dobio najviše ocjene.
Najbolja vrijednost za novac
Što se tiče omjera cijene i kvalitete, “Balea Fresh Energy Family Shower Gel” iz dm-a nudi najbolju vrijednost za novac od 0,38 € za 250 mililitara.
Osim toga, ambalaža je izrađena od 72 posto recikliranog materijala.
‘Cien‘ i ‘Elkos‘
Lidlovi vlastiti brendovi “Cien” i Edekin “Elkos” također su na testu bili uvjerljivi i pokazuju da dobri proizvodi ne moraju nužno biti skupi.
Playboyjev gel loše ocijenjen
Samo Playboyev “Play It Sexy Shower Gel” nije bio dobar na testu. Sadrži policiklički spoj mošusa koji se zove galaksolid. Ovaj umjetni mošusni spoj teško je razgraditi i sumnja se da utječe na hormonalni sustav. U prošlosti je otkriven u okolišu.
Prema Öko-Testu, još uvijek postoji potencijal za poboljšanje pakiranja. Manje od polovice proizvođača moglo je dokazati da koriste barem recikliranu plastiku za svoje boce.
Ipak, u većini slučajeva potrošači se pri kupnji mogu osloniti na visokokvalitetne i ekološki prihvatljive gelove za tuširanje. Detaljni rezultati testa dostupni su na Öko-Testu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....