Modni brend Mango, čije trgovine i online platformu svakodnevno koriste brojne Hrvatice, objavio je važnu obavijest o sigurnosnom incidentu koji je pogodio jednu od njihovih vanjskih marketinških službi.
Prema njihovom priopćenju koje su poslali na adrese brojnih svojih kupaca u Hrvatskoj, došlo je do neovlaštenog pristupa određenim osobnim podacima kupaca, no istaknuto je kako Mango infrastruktura i korporativni sustavi nisu bili ugroženi te da sve i dalje funkcionira normalno.
Evo što su još poručili kupcima:
"Izloženi su isključivo podaci koji se koriste u marketinške svrhe – ime (bez prezimena), država, poštanski broj, adresa e-pošte i broj telefona. Tvrtka posebno naglašava da bankovni podaci, brojevi kreditnih kartica, osobni dokumenti, lozinke i pristupni podaci nisu kompromitirani.
Vaši bankovni podaci, kreditne kartice, osobna iskaznica/putovnica ili pristupni podaci ni lozinke nisu ni u kojim okolnostima kompromitirani.
Čim je MANGO postao svjestan ove situacije, odmah je aktivirao sve sigurnosne protokole. U skladu s važećim propisima i slijedeći naš interni protokol, MANGO je obavijestio agenciju za zaštitu podataka i nadležna tijela.
Ovu obavijest objavljujemo kao mjeru opreza i preporučujemo svim našim korisnicima da obrate pozornost na sve sumnjive komunikacije ili zahtjeve za neuobičajene radnje, bilo putem e-pošte ili telefona.
MANGO vam stavlja na raspolaganje adresu e-pošte naše Službe za korisnike ([email protected]) i telefonski broj (+34 93 860 24 24) za sva dodatna pitanja te nam je žao zbog svih neugodnosti koje vam je ovaj specifični incident mogao prouzročiti."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....