"Dodano u košaricu", i tako su dva klika dovoljna da se tjeskoba preobrazi u novu majicu. U svijetu u kojem je emocije sve teže regulirati, a sadržaje sve lakše konzumirati, kompulzivna kupovina – ili, kako je znanost naziva, oniomanija – postala je tiha epidemija. Nema fizičkih simptoma ni stigme; dapače, glamurozno je umotana u papir s logom brenda i servirana u obliku haula na društvenim mrežama.
Algoritamski savršeno tempirane reklame i društvene mreže pretvorili su nas ne samo u potrošače, nego i u proizvode. "Odijelo čini čovjeka" nikada nije zvučalo doslovnije – identitet se danas kroji i dostavlja u roku 48 sati. A kapitalizam? On šapće da je nesigurnost tvoja najveća snaga – barem dok si voljan platiti za njezino (privremeno) rješenje.
Jer kupnja nas, n...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....