StoryEditorOCM
ŽivotPOGLEDAJTE VIDEO

Pitali smo mlade za usporedbu bivših partnera s brendovima, odgovori su urnebesni: ‘Ferrari, zato jer je puno trošila‘

Piše MOZAIK SD
2. prosinca 2024. - 08:42

Brendovi su danas puno više od običnih etiketa na proizvodima. U suvremenom društvu, duboko ukorijenjenom u konzumerizmu, brendovi postaju simboli vrijednosti, stilova života, pa čak i kulturnih identiteta.

Od trenutka kada obujemo određene tenisice ili odaberemo auto, pa do toga kojim proizvodima se okružujemo u svakodnevnom životu, brendovi oblikuju naše percepcije, naše ponašanje, pa i naše međuljudske odnose. Oni nisu samo proizvodi; oni postaju način na koji komuniciramo svijetu tko smo i što želimo biti. S vremenom, identifikacija s određenim brendom postaje gotovo jednako važna kao i naš osobni identitet.

U društvu koje je usmjereno prema potrošnji, gdje svaki aspekt života ima cijenu, oni ne igraju samo komercijalnu ulogu. Svi segmenti našeg života, od hrane koj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. prosinac 2025 17:25