Prof. dr. Rajko Ostojić, kandidat Kukuriku koalicije za ministra zdravstva, najavljuje rat reklamama za “čudotvorne” čajeve i eliksire. Upozorava kako takvo reklamiranje nije etičko, a može biti i štetno za zdravlje građana, s obzirom na to da se, kako objašnjava, radi o preparatima kod kojih nisu provedena klinička istraživanja pa nije ni poznato njihovo djelovanje.
Ako Kukuriku koalicija pobijedi na izborima, može se, dakle, očekivati stroža zakonska regulativa, koja će zabraniti da se neki preparati, bez testiranja i dokaza, reklamiraju kao ljekoviti.
Ako Kukuriku koalicija pobijedi na izborima, može se, dakle, očekivati stroža zakonska regulativa, koja će zabraniti da se neki preparati, bez testiranja i dokaza, reklamiraju kao ljekoviti.
- Mediji su preplavljeni oglasima za “svemoguće” čajeve i tablete koji navodno sve liječe, premda takve tvrdnje nisu znanstveno dokazane, niti su napravljena klinička istraživanja. Znamo da ne postoji preparat koji je l...

Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....