Kad bi Dalmaciju ljeti tribalo opisat jednom slikom, većini bi na pamet palo isto: miris mora, razmazana pašteta na feti kruha, pomidori i briškula na stolu. Karta se učila prije abecede. I zato nije slučajno da baš iz Splita dolazi brend koji se zove Akuža.
U kartaškom rječniku, osobito u Dalmaciji, riječ akuža označava dodatne bodove koje igrač dobiva na početku igre zbog određenih kombinacija karata. Jer u svakoj Dalmatinki i svakom Dalmatincu, negdje duboko, akuža je više od igre – to je naš način života.
Upravo iz tog osjećaja rođena je ideja. Brend je pokrenula 34-godišnja Splićanka Nejira Šakić – sasvim spontano, potaknuta nostalgijom. U trenutku kad su se oko nje stvari počele mijenjati – brakovi, djeca, nove faze i viđanja koja su postala nemoguća –...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....