StoryEditorOCM
ŽivotDobro je akužala

Splićanka stvorila najemotivniji ljetni brend: Sve sam stavila na kocku, ali onaj poziv iz Australije uoči Bile noći...

Piše Jelena Banovac
31. svibnja 2025. - 08:14

Kad bi Dalmaciju ljeti tribalo opisat jednom slikom, većini bi na pamet palo isto: miris mora, razmazana pašteta na feti kruha, pomidori i briškula na stolu. Karta se učila prije abecede. I zato nije slučajno da baš iz Splita dolazi brend koji se zove Akuža.

U kartaškom rječniku, osobito u Dalmaciji, riječ akuža označava dodatne bodove koje igrač dobiva na početku igre zbog određenih kombinacija karata. Jer u svakoj Dalmatinki i svakom Dalmatincu, negdje duboko, akuža je više od igre – to je naš način života.

Upravo iz tog osjećaja rođena je ideja. Brend je pokrenula 34-godišnja Splićanka Nejira Šakić – sasvim spontano, potaknuta nostalgijom. U trenutku kad su se oko nje stvari počele mijenjati – brakovi, djeca, nove faze i viđanja koja su postala nemoguća –...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. listopad 2025 16:03