Automobil marke Yugo koji je doslovno "spojio" cijelu bivšu Jugoslaviju – dijelovi su se naime proizvodili u svim bivšim republikama – raspao se, summa summarum, skupa s negdašnjom federacijom. Doduše, tvornica "Zastava" u Kragujevcu nastavila je s radom nakon restrukturiranja sve do 2008., ali zlatno doba automobila Yugo devedesetih je neslavno završilo...
Ipak, ostao je trag, možda malo i žal, a Yugo bez obzira na imidž "nekvalitetnog, ali jeftinog" vozila ima status ikone pop-kulture svoga vremena, a tiskana je i (ne jedna) knjiga posvećene tom voznom fenomenu. Yugo, k tomu, i dandanas ima svoje poklonike, kolekcionari starih automobila (posebice onih "Istočnog bloka") žele ga posjedovati, a cijena pojedinih modela doseže i petnaestak tisuća eura – u nastavku donosimo jedan t...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....