Peugeot 308, koji je u suštini francuski Golf, u kompaktnoj klasi ne stoji loše na hrvatskom tržištu, ali je šteta što taj potencijal nisu do kraja prepoznali kupci.
U žestokoj konkurenciji nisu puno pomogle ni titule Europskog i Hrvatskog automobila godine, premda je 308-ica vrlo ugodan auto, naročito u kombinaciji 1.6-litrenog BlueHDi turbodizelaša i 6-stupanjskog automatskog mjenjača oznake EAT6 (Efficient Automatic Transmission).
Peugeot 308, smješten na platformi EMP2 predstavljenoj s Citroenom C4 Picassom, svojom pojavom nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Sportski malen upravljač, kazaljka brojača okretaja koja je podiže suprotno od kazaljke na satu, središnja armatura očišćena od suvišnih prekidača... samo je dio zgodno dizajniranoga francuskog kompakta.
Kako bi dr...

Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....