Jelovnik predstavlja mnogo toga: uvezan u kožu ili otisnut na običnom papiru on je uvijek posjetnica, oglas, priča o hrani i najvažnije - mamac za mušterije.
Restoranski jelovnici ne sastavljaju se tek tako, nikada nisu običan popis ponude i cijena. I najjednostavniji meni premrežen je trikovima koji će gosta navesti da više potroši, piše portal Delish, specijaliziran za hranu i recepte.
Sličnim principima vode se i najskuplji restorani i zalogajnice koje nude brzu hranu za van.
Neki ugostiteljski objekti čak angažiraju konzultante i dizajnere koji im pomažu u kreiranju izgleda jelovnika koristeći načela psihologije. Otud je nastao i termin "psihologija jelovnika".
Dobro kreiran jelovnik uistinu je uspješan samo ako njegov dizajn privuče konzumente i ako pomoću njega restor...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....