StoryEditorOCM
ŽivotPSIHOLOŠKI KREIRAN

Uzmete jelovnik i mislite da sami odlučujete što ćete jesti? U pitanju je trik, evo čime nas navlače kako njima paše

Piše Mozaik SD
12. veljače 2024. - 08:30
Od fancy naziva - pjenica, posteljica i slično - mnogo jači psihološki učinak ima pozicioniranje ponude u jelovnikuShutterstock/

Jelovnik predstavlja mnogo toga: uvezan u kožu ili otisnut na običnom papiru on je uvijek posjetnica, oglas, priča o hrani i najvažnije - mamac za mušterije.

Restoranski jelovnici ne sastavljaju se tek tako, nikada nisu običan popis ponude i cijena. I najjednostavniji meni premrežen je trikovima koji će gosta navesti da više potroši, piše portal Delish, specijaliziran za hranu i recepte.

Sličnim principima vode se i najskuplji restorani i zalogajnice koje nude brzu hranu za van.

Neki ugostiteljski objekti čak angažiraju konzultante i dizajnere koji im pomažu u kreiranju izgleda jelovnika koristeći načela psihologije. Otud je nastao i termin "psihologija jelovnika".

Dobro kreiran jelovnik uistinu je uspješan samo ako njegov dizajn privuče konzumente i ako pomoću njega restor...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. listopad 2025 03:16