Ivana Šulc je stručnjakinja za društvene mreže, marketing (posebno digitalni), internet, tehnologiju, posao i karijeru. Savjetuje mlade ljude kako pokrenuti posao na YouTubeu ili Instagramu. U razgovoru nam otkriva kako zaraditi na mreži, te što je nužno da bi postali utjecajan "influencer" koji zarađuje ozbiljne novce.
Koliko pratitelja moraju imati osobe da bi počele zarađivati?
– Broj pratitelja nije toliko važan da bi se uspješno zarađivalo iako mnoge kompanije preferiraju više od 1000 pratitelja. To je neka "čarobna" brojka koja dokazuje da je riječ o profilu s potencijalom. Angažman je puno važniji od samog broja tako da su često uspješniji i manji profili, "micro influencers", koji imaju do 5000 pratitelja od onih koji broje stotine tisuća. Komentari, lajkovi i općenito i...

Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....