Duboko razumijevanje potreba potrošača, dosljedno ulaganje u kvalitetu i snažna povezanost s lokalnom zajednicom temelji su na kojima je splitski Tommy, započevši prije više od trideset godina s nekoliko prodavaonica, izgradio svoju lidersku poziciju u regiji te osvojio brojna priznanja i nagrade koje potvrđuju njegov status među najpouzdanijim maloprodajnim brendovima u Hrvatskoj.
Od 2019. godine Tommy je ponosni nositelj međunarodnog certifikata Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost, koji je sada produljen do 2027. godine. Riječ je o prestižnom priznanju koje se dodjeljuje samo brendovima koji dosljedno ispunjavaju visoke standarde u kvaliteti korisničke usluge, transparentnosti poslovanja, zadovoljstvu kupaca i ugledu u javnosti.
Tommy je ove godine osvojio i nagradu ”Odabrale mame” u kategoriji internetske trgovine hranom i pićem. Nagrada dolazi izravno od roditelja koji svakodnevno kupuju za svoje obitelji te ocjenjuju praktičnost, jednostavnost korištenja, brzinu dostave i kvalitetu proizvoda.
Najbolja mesnica
Nedavno istraživanje zadovoljstva potrošača pokazalo je da je Tommy kupcima prvi izbor kada je riječ o mesu, mesnim proizvodima i delikatesama. Takav rezultat nije slučajan, nego je posljedica sustavnog ulaganja u lokalne i domaće dobavljače, podrške hrvatskoj proizvodnji, visokih internih standarda u obradi mesa te širokog i uvijek svježeg asortimana koji zadovoljava svakodnevne, ali i zahtjevne gastronomske potrebe.
Prema odabiru potrošača, Tommy je trgovački lanac s najboljom mesnicom u Hrvatskoj, a nedavno je predstavio i novi dizajn popularnih linija svježeg mesa “Bokun gušta” i “Majstori o’ gradela”. Obje robne marke donose vrhunsku kvalitetu svježeg mesa na stolove Tommyjevih kupaca.
Premium i visokokvalitetni komadi mesa dostupni su u modernom, preglednom i atraktivnom dizajnu ambalaže koji ističe ono najvažnije: svježinu, kvalitetu i lokalni karakter. Robna marka “Bokun gušta” donosi širok asortiman svježeg mesa – od pouzdanih proizvoda za svakodnevnu pripremu do premium komada za posebne gurmanske trenutke.
U liniji “Bokun gušta” kupci mogu pronaći vrhunski izbor – od miješanog mesa i gulaš kocaka do sočne junetine, savršeno mekanog svinjskog filea i autentičnih tripica, nezaobilaznih sastojaka domaće kuhinje koji čine temelj brojnih tradicionalnih i modernih jela.
Za ljubitelje roštilja, linija “Majstori o’ gradela” nudi ćevape, pljeskavice, ražnjiće, sočne odreske i aromatične kobasice – sve što je potrebno za odličan roštilj. Zahvaljujući novom dizajnu ambalaže, proizvodi su sada još lakše prepoznatljivi.
Programi pogodnosti – umirovljenici, studenti i vjerni kupci
Svoj dugogodišnji uspjeh Tommy gradi na činjenici da su ljudi u središtu njegova poslovanja, zbog čega zahvalnost i povjerenje kupaca uzvraća konkretnim pogodnostima koje olakšavaju kućni budžet.
Jedna od ključnih pogodnosti je Tommy kartica vjernosti, koja članovima omogućuje pristup posebnim akcijama, dodatnim popustima i stalnim pogodnostima. Među njima je “Loyalty srijeda”, promotivna aktivnost kojom nositelji kartice svake treće srijede u mjesecu ostvaruju 10 posto popusta na kupnju.
Posebna pozornost posvećena je umirovljenicima, jednoj od osjetljivijih skupina potrošača. Svake prve srijede u mjesecu ostvaruju 10 posto popusta na kupnju, čime se omogućuje pristupačnija kupnja osnovnih namirnica i proizvoda široke potrošnje.
Tommy ne zaboravlja ni studente, koji žele kvalitetnu i raznovrsnu prehranu, ali često raspolažu ograničenim budžetom. Tommy je među prvim trgovačkim lancima u Hrvatskoj pokrenuo poseban program kojim svake zadnje srijede u mjesecu svim studentima, uz predočenje X-ice, odobrava 10 posto popusta na kupnju.
U Tommyjevim trgovinama dostupne su i darovne kartice – praktičan, elegantan i sve popularniji oblik poklona za razne prigode.
Ključni strateški koraci u razvoju i širenju poslovanja
Proteklo razdoblje obilježila su dva važna strateška koraka: preuzimanje riječke tvrtke Brodokomerc Nova te otvaranje i integracija modernog logističko-distributivnog centra u Dugopolju, čime su dodatno osnaženi operativni kapaciteti kompanije.
Stjecanjem Brodokomerca Nova, Tommy iskazuje namjeru daljnjeg jačanja svoje tržišne pozicije na području Primorsko-goranske županije te strateški ulazak u segment manjih formata maloprodaje. Ovim potezom nastavljamo s konsolidacijom poslovanja u regiji, uz fokus na dostupnost prodajnih mjesta, prilagodbu lokalnim potrošačkim navikama i jačanje konkurentnosti kroz raznoliku mrežu prodajnih formata.
Prema tržišnom udjelu, Tommy je maloprodajni lider u tri jadranske županije – matičnoj Splitsko-dalmatinskoj županiji, u kojoj ujedno ostvaruje nešto više od polovice ukupnih prihoda, te u Šibensko-kninskoj i Zadarskoj županiji.
Zaposlenici – temelj uspjeha
Uspjeh Tommyja ne bi bio moguć bez njegovih zaposlenika, koji su velika snaga tvrtke. Svojim znanjem, trudom i predanošću svakodnevno oblikuju prepoznatljivo iskustvo kupnje kojoj se kupci rado vraćaju.
Briga o zajednici
Značajan dio Tommyjeve dugoročne strategije čini briga o zajednici. Svake godine ulažu se znatna sredstva u potporu sportskim, kulturnim i humanitarnim inicijativama diljem zemlje. Suradnjom s različitim udrugama, manifestacijama i projektima Tommy promiče pozitivne vrijednosti, čuva lokalnu tradiciju i potiče razvoj zajedništva.
Ove godine provedena je i društveno odgovorna kampanja “Doniraj kupnjom”, koju je Tommy realizirao u suradnji s Atlantic grupom i brendom “Cedevita”. Cilj kampanje je pomoć KBC-u Split, konkretno Klinici za dječje bolesti te Klinici za onkologiju i radioterapiju. Prikupljena sredstva bit će utrošena za nabavu medicinske opreme i specijaliziranog uređaja koji će omogućiti kvalitetniju i bržu dijagnostiku te bolju skrb za najmlađe pacijente.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....