| Od sedamdesetak tisuća telefonskih poziva na koje su tijekom 2008. odgovorili djelatnici Županijskog centra 112, tek oko 15 posto njih bilo je iskoristivo |
| PIŠe Krešimir GULIN / EPEHA |
Od ukupno sedamdesetak tisuća telefonskih poziva na koje su tijekom 2008. godine odgovorili djelatnici Županijskog centra 112, njih čak 85 posto bilo je lažnih, odnosno beskorisnih. Tek oko 15 posto žurnih poziva upućenih na 112 bilo je iskoristivo.
- Činjenica je da ljudi vrlo često zovu bez veze, čak i zlonamjerno. Međutim, ima i onih neupućenih koji traže neku stručnu informaciju koju im mi ne možemo dati, kaže Milovan Kević, pročelnik Područnog ureda za zaštitu i spašavanje Šibenik, u povodu obilježavanja Dana jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112.
Inače, one koji zloupotrebljavaju broj 112 može se i isključiti iz mreže, pa čak i kazneno goniti.
- Projekt 112 je vrlo brzo prihvaćen i prepoznat od strane građana. To nam potvrđuje i stalni porast broja poziva kojih dnevno zna biti i više od 300, kaže Kević. Najviše poziva je tijekom ljetnih mjeseci, u jeku turističke sezone. Za turiste je posebno važno da se u sustavu 112 pomoć može osigurati na engleskom, talijanskom, njemačkom, češkom i mađarskom jeziku. Važno je napomenuti da je poziv na 112 besplatan, te da je pristup broju moguć i kad nema pokrivenosti mreže.
- Moram naglasiti da vrlo dobro surađujemo s policijom, vatrogascima i Gorskom službom spašavanja. Također, lani smo u šibenskim vrtićima te prvim i drugim razredima osnovnih škola proveli akciju kojom smo djecu educirali i propagirali značenje broja 112, zaključio je Kević.
| Nikša Stipaničev / CROPIX |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....