Šibenski turistički subjekti u srijedu su u Zadru potpisali ugovore o udruženom oglašavanju. Riječ je o projektu u kojem privatni i javni sektor, točnije Hrvatska turistička zajednica, udružuju novac kako bi se turističke kuće što kvalitetnije promovirale na emitivnim tržištima. O važnosti tih mjera najbolje govore podaci da je za njih u ovoj godini osigurano 15,7 milijuna eura.
Ili, da je lani potpisano ukupno 618 ugovora, te da je na taj način u Hrvatsku dovedeno oko 1,4 milijuna turista, odnosno 40 posto svih gostiju koji su došli organizirano. Samo šibenski turistički subjekti ove će godine za udruženo oglašavanje “povući” oko 3,1 milijun kuna; najviše hotelska kuća Solaris, zatim hoteli Primošten, vodički hotel Olympia, primoštenski kamp Adriatic, Turističko naselja Školjić iz Jezera te Hoteli Vodice i tišnjanski hotel Borovnik.
Jedan od rijetkih šibenskih turističkih subjekata koji će ove godine ostati izvan modela udruženog oglašavanja, premda je zadovoljio sve uvjete, jest NCP grupa. I to, navodno, zbog grube administrativne pogreške u uredu Turističke zajednice grada Šibenika, koji nije na vrijeme proslijedio zahtjev NCP-a u Zagreb. Ta će “pogreška” NCP stajati najmanje 10.000 eura, koliko su trebali dobiti za oglašavanje.
- Lani je NCP grupa sudjelovala u hvalevrijednom natječaju za udruženo oglašavanje, koji je raspisala Hrvatska turistička zajednica s ciljem udruživanja sredstava javnog i privatnog sektora, a radi pojačavanja turističke promocije i prevladavanja negativnih utjecaja krize na hrvatski turizam. S obzirom na to da se tvrtke grupacije NCP već godinama intenzivno oglašavaju u domaćim i stranim medijima, promovirajući u sklopu svojih djelatnosti i Hrvatsku kao atraktivnu nautičku destinaciju, sukladno raspisanome natječaju ostvarili smo subvencije od oko 70.000 kuna.
Po istim kriterijima dostavili smo natječajnu dokumentaciju za udruženo oglašavanje i u 2010. godini. No dobili smo informaciju iz TZ-a grada Šibenika da zahtjev NCP grupe, unatoč činjenici što su zadovoljeni svi navedeni uvjeti natječaja te je dokumentacija predana u predviđenom roku, iz nama nepoznatih razloga nije na vrijeme dostavljen središnjem uredu HTZ-a - rekla nam je Laura Visković, zadužena za odnose s javnošću u NCP grupi.
Goran Bulat, direktor šibenskog TZ-a, ima svoju verziju priče.
- Direktor marketinga Nikola Krasić iz NCP grupe osobno je donio zahtjev za udruženo oglašavanje. Međutim, budući da sam imao unaprijed dogovoren drugi sastanak, nažalost nismo imali mogućnosti raspraviti o navedenom zahtjevu. Napominjem da je traženi zahtjev bio nerealan. Ukupno prijavljeni iznos u zahtjevu za udruženo oglašavanje iznosio je 2,3 milijuna kuna, što bi značilo da TZ grada Šibenika participira sa 419.000 kuna, dok TZ Šibensko-kninske županije participira sa 163.000 kuna.
Naglašavam da je u našem planu rada ukupan iznos oglašavanja za sve subjekte za 2010. godinu 150.000 kuna, dakle tri puta manje nego što je sam zahtjev od NCP-a. S obzirom na to da nismo imali sastanak u vezi s realnijim zahtjevom za udruženo oglašavanje, navedeni zahtjev nije prošao - zaključio je Bulat.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....