Još jedan argument toj tezi je informacija šibensko-kninskog župana Gorana Pauka koju je u srijedu podijelio s novinarima:
- Brza cesta Šibenik-Drniš-Knin-granica BiH nije u planu nabave Hrvatskih cesta za 2015. godinu. Zbog toga moram izraziti svoje silno nezadovoljstvo, jer se radi o bitnoj trasi. O toj cesti sam razgovarao s ministrom Sinišom Hajdašom Dončićem, no očito ti razgovori nisu urodili plodom, rekao je Pauk.
Zanimljivo, resorno ministarstvo je još 2012. godine planiralo dvanaest milijuna kuna za spomenutu cestu, ali taj novac nije realiziran. Zato je prebačen u 2013. godinu, kada je raspisan natječaj za idejni projekt i lokacijsku dozvolu za trasu Pakovo selo-Knin (sjever):
- Izabran je izvođač i imamo informaciju da je izdavanje lokacijske dozvole pri kraju. Zbog toga bi bilo logično da se barem nastavi izrađivati dokumentacija na strateškim pravcima kao što je nesumnjivo ova brza cesta - dodao je šibensko-kninski župan.
On smatra da je na djelu totalno zanemarivanje Šibensko-knisnke županije od strane Dončićevog ministarstva, ne samo zbog zagrebačkih "nula kuna" za brzu cestu Šibenik-Drniš-Knin:
- Plan nabave HC-a za ovu godinu "težak" je nešto više od dvije milijarde kuna. Na Šibensko-kninsku županiju otpada 65 milijuna kuna, od čega 60 milijuna na vodičku zaobilaznicu. Međutim, treba znati da će se taj projekt uglavnom realizirati iz europskih fondova, vjerojatno će pedesetak milijuna kuna biti refinancirano. Dakle, od ukupnog budžeta HC-a na našu županiju matematički otpada 3,15 posto. Ali, realno je to manje od jedan posto. Mislim da je to apsolutna lakrdija. Zaista, ne znam kud to sve sve vodi, zašto radimo i koga zastupamo - zapitao se župan Pauk.
Inače, brza cesta Šibenik-Drniš-Knin omiljena je tema lokalnih političara u prediznornim kampanjama.
Kako se u Šibensko-kninskoj županiji već zauzimaju strateški položaji, tako se na temi brze ceste razmjenjuje verbalna paljba između Ivana Klarina, čelnika županijskog SDP-a i župana Pauka.
Prvi je aspirant na mjesto župana, a potonji bi očito još jedan mandat na toj funkciji. Zato je Klarin nedavno izjavio kako je Vlada nemoćna oko brze ceste budući da je ona u županijski prostorni plan uvedene tek prije šest mjeseci:
- Tom izjavom Klarin pokazuje nepoznavanje materije o kojoj govori. Naime, brza cesta je utvrđena u prvom Županijskom prostornom plan u iz 2002. godine, a najpreciznija trasa je definirana još 2012. godine. Poručio bih Klarinu da se slika s planom nabave HC-a, a ne da se slikaje na potpisivanju ugovora za čiovski most. Jer, njegov posao u Saboru bi trebao biti da se bori za županijske projekte - zaključio je Pauk.
Krešimir Gulin
Foto: Arhiv CROPIX
Foto: Arhiv CROPIX
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....