- Svojedobno smo bili u suvlasništvu ATP-a, ali smo se povukli zbog Varaždinaca. Sada smo ponovo obnovili razgovore. Spremni smo ući u suvlasništvo i spasiti ATP. No, tvrtka je opterećena sa 64 milijuna kuna što je za prijevozničku branšu veliki novac. Rješenje je moguće naći samo u dogovoru Vlade, Grada Šibenika i “Autotransa”. Mi smo upravo danas poslali e-mail Ministarstvu financija i predložili kako problem riješiti i omogućiti nastavak rada, te tako izbjeći stečaj ATP-a. Ponudili smo i konkretno rješenje kako hitno osigurati dovoljno goriva da se ne zaustavi gradski promet, odnosno linije koje drži ATP. Ponavljam, to je moguće riješiti samo u spomenutom trokutu. Očekujemo da ćemo već danas popodne, a najdalje do sutra dobiti odgovor jer Šibenčanima „gori pod nogama“ - kaže Krmpotić.
On je potvrdio kako je o svemu već razgovarao s dogradonasčelnikom Šibenika Frankom Vidovićem.
- Prijedlog mogućeg rješenja gdje bi se mi pojavili kao suvlasnici smo poslali i gradonačelniku Anti Županoviću - ističe Krmpotić.
Da je u spašavanje ATP-a uključen i Grad jučer nam je potvrdio i dogradonačelnik Vidović.
- Ako bismo gledali s aspekta našeg suvlasništva, mi imamo samo 3,5 posto dionica ATP-a, onda je sasvim jasno da su drugi ti koji bi morali rješavati problem. Međutim, kako se radi o tvrtki koja zapošljava 190 radnika i drži najveći dio gradskog prijevoza, jasno je da ćemo učiniti sve da je spasimo i dugoročno osiguramo opstojnost tvrtke. Nažalost, sve ovo vrijeme, kao i ranije u tome nas sputava ATP Varaždin pod čijom je kapom šibenska tvrtka. U cijeloj toj priči nije se dovoljno iskazao ni aktualni predsjednik Uprave Josip Burazer Pavešković koji bi, napokon, morao kazati što se to tamo radi - kaže dogradonačelnik Vidović.
On ističe da predugo traje agonija ATP-a i da je Grad sve ovo vrijeme pokazivao spremnost da ozdravi i firmu.
- Da je Grad prije 3,5 godina izišao iz suvlasništva, ATP bi poodavno bio mrtav. Mi i danas možemo naći prijevoznike koji će osigurati ove usluge na šibenskom području. No, mi želimo spasiti tih 190 radnih mjesta - kaže Vidović.
Je li doista u cijeloj toj priči smetnja aktualni direktor Josip Burazer Pavešković?
- Ako sam ja problem, onda mi je to netko trebao reći. Neću biti ja taj zbog kojeg će 190 ljudi ostati bez posla. Međutim, činjenica je da su moj program ozdravljenja, a koji predviđa da država uđe u suvlasništvo u visini duga, ocijenili dobrim modelom obje Vlade, odnosno resorna ministarstva, te da otkako sam na čelu ATP-a, tvrtka redovito ispunjava sve svoje obveze prema radnicima i državi - kaže Burazer Pavešković.
Nema viška vozača
- Ima li u ATP-u viška radnika?
Zvonko Krmpotić, prvi čovjek Autotransa tvrdi da apsolutno nema viška vozača. - O drugom osoblju tek bi se moglo govoriti. Inače, mi smo grupacija sa tisuću ljudi i 400 autobusa. Već sada smo prisutni u Dalmaciji, a ulaskom u ATP samo bi svoju poziciju ojačali na tom tržištu.
Grad osigurao javni prijevoz putnika na području Šibenika
Premda su u srijedu autobusi Autotransporta ostali u garažama, javni prijevoz na području Grada Šibenika odvijao se normalno. Naime, šibenski gradonačelnik Ante Županović u utorak kasno poslijepodne donio je odluku o povjeravanju obavljanja djelatnosti prijevoza putnika u javnom prometu na području Grada privatnim autobuserima Antonio toursu, Krka prometu, Slaptoursu i Praženu. Suglasnost se daje privremeno, zbog toga što koncesionar Autotransport ne može izvrašavati svoje obveze.
Marijan DŽAMBO, Krešimir GULIN
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....