StoryEditorOCM
Arhiv1,3 milijuna eura

Šibenski pontoni obnovit će marinu u Monte Carlu

Piše PSD.
18. listopada 2010. - 17:13
U obnovi jedne od najprestižnijih marina na svijetu – Port Hercule u Monte Carlu bit će ugrađeni pontoni proizvedeni u NCP-u u Šibeniku. Na javnom natječaju posao je dobila Marinetek grupacija, odnosno Marinetek NCP - hrvatsko-finska tvrtka sa sjedištem u Šibeniku.

Port Hercule je glavna jahting destinacija u kneževini, a u svijetu je poznata po svom luksuzu i jet-seterskom stilu života koji se vezuju uz nju. S obzirom da je smještena nasuprot Monaco Grand Prix staze, vezovi u Portu Herculu su ujedno i najskuplja mjesta koja se nude ljubiteljima oktanskog sporta.

 - Vrlo smo ponosni da će se u mondenom Port Herculu instalirati Marinetek pontoni. Od samog početka zajedno s kolegama iz Finske sudjelovali smo u pripremi ponude za veliki međunarodni natječaj, ali, naravno, sve detalje smo držali u strogoj tajnosti do konačnog izbora i potpisa ugovora.

Značajno je naglasiti da ponuda Marineteka financijski i nije bila najpovoljnija, ali je klijent ipak odlučio, na temelju našeg profesionalnog pristupa i kvalitete ponuđenog tehničkog rješenja, da Port Hercule zaslužuje samo najbolje – izjavio je Boris Miškić, direktor tvrtke Marinetek NCP.

U proizvodnim pogonima Marinetek NCP bit će proizvedena, te isporučena i instalirana tri gata sastavljena od tipskih Superyacht i Concourse pontonskih elemenata, a vrijednost cijelog projekta je oko 1,3 milijuna eura. Posebnost je svakako i gradnja Concours pontona, najvećih tipskih elemenata u ponudi ovog brenda, a slični pontoni već su do sada postavljeni samo u Palm Jumeirah marini u Dubaiu.

Posebne platforme

Za gradnju ovih pontona širokih 6 metara i teških preko 55 tona priprema se posebna platforma za gradnju i spuštanje u more na prostoru sinkrolifta NCP Remontnog brodogradilišta u Šibeniku.

 - Naručitelj je zaista zahtjevan. Novitet u gradnji su velike servisne cijevi umjesto uobičajenih otvorenih kanala za postavljanje elektroenergetskih vodova te sistema napajanja vodom i odvodnje otpadnih voda.

Za privez jahti preko 30 metara duljine instalirati ćemo posebne bitve od nehrđajućeg čelika, dizajnirane upravo za megajahte. Prvi pontonski elementi bit će otpremljeni već u studenom, kako bi se instalirali tijekom zime, a u potpunosti će projekt biti realiziran do travnja, prije početka utrke Formule 1.

Kvaliteta izrade pontonskih elemenata, kao i pristup projektu, nikad nisu bili upitni u tvornici pontona u Šibeniku, tako da smo sigurni da će i ovaj put klijent biti i više nego zadovoljan isporučenim proizvodima i našom uslugom – naglašava Miškić.

marijan Džambo

 

16. prosinac 2025 11:21