- U prvoj polovini godine imamo 30-postotno povećanje prihoda od prodaje u odnosu na 2009. Bilježimo i znatan porast broja jahti u srpnju u odnosu na srpanj prošle godine.
Očekujemo da će 2010. biti profitabilna godina za Marinu Mandalina, a rezultati nas ohrabruju za nova ulaganja.
Bili bismo zahvalni kad bi kapetani stranih jahti i njihove posade mogli ostati u Hrvatskoj duže od tri mjeseca. Jedna megajahta hrani puno različitih poslovnih sektora, tako da je doprinos lokalnom gospodarstvu znatan.
Vjerujem da će se pozitivni rezultati nastaviti do kraja godine. Za 2011. bio bih još optimističniji kad bi nam vlast hitno osigurala pravnu pomoć.
Kako teku pripreme (radovi) u marini za megajahte, koja bi, navodno, trebala biti završena do kraja ove godine?
Pripreme za nastavak izgradnje postojeće marine s dijelom za megajahte, oko 79 vezova, pri kraju su. Potpisivanje kreditne dokumentacije i ugovora s izvođačima radova, koji su već odabrani, sljedećeg je tjedna.
Ceremonija svečanog otvaranja radova bit će za mjesec dana. Pontoni se rade u našim pogonima, a oprema je naručena.
Obavljaju se i dogovori za hotelskog operatera, a u uži izbor su ušla tri poznata hotelska lanca. Tijekom ljeta ćemo odabrati jednog te pokrenuti izradu detaljnog urbanističkog plana.
Ima li NCP još uvijek poslovne ambicije u brodogradnji? Jeste li odustali od kupnje brodogradilišta?
I dalje mislimo jačati dio svoje grupe koji se bavi brodogradnjom. Upravo smo završili brod za grčkog naručitelja i za NP Brijuni.
Trenutačno smo u pregovorima za više brodova, pa planiramo izgraditi halu i sinkro-lift kapaciteta do 2000 tona, koji će nam omogućiti prihvaćanje brodova i do 100 metara. Inače, sadašnji je kapacitet 900 tona i može primiti brodove do 70 metara.
Odustali smo od kupnje brodogradilišta jer smo ocijenili da nam se više isplati ulagati u vlastito, nego u kupnju hrvatskih škverova koji su u velikim i većinom nepoznatim dubiozama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....