StoryEditorOCM
Obalaje li moguće?!

Bračani se HT-u žalili na stup koji se opasno nakrivio, a onda se zbilo nešto skroz bizarno: ‘Sudbina se pobrinula...‘

Piše Vanna Šiško
2. svibnja 2025. - 09:24

Redakciji Slobodne Dalmacije javio se čitatelj Đani Martinić mailom u kojem upozorava na problem s Hrvatskim Telekomom (HT). Riječ je, prema njegovim riječima, o telekomunikacijskom stupu u Supetru, preciznije u ulici Put Jezerina "koji izgleda kao da je preživio nekoliko potresa i možda rat ili dva" jer se opasno nakrivioo kao da će se svaki trenutak srušiti.

- I to ne bilo gdje – nego točno uz cestu kojom svakodnevno prolaze djeca na putu u školu. Ali, naravno, umjesto da se promptno reagira, krenula je igra omiljena u hrvatskoj birokraciji: "Tko je odgovoran?".,  "Zašto baš mi?" i slično... Prije otprilike četiri mjeseca točnije 29. 11. 2024. godine. Kroz niz elegantnih prebacivanja odgovornosti, stigli smo napokon i do HT-a. Nakon toga dobivamo obavijest od komunalnog redara kako će stup biti zamijenjen, no naša radost je kratko trajala - žali se čitatelj.

image
Snimio čitatelj

Potom se, naime, dogodila nevjerojatna stvar - četiri mjeseca poslije, točnije 17. 4. 2025. godine, istodobno su pala četiri telekomunikacijska stupa što je uzrokovalo štetu na fasadama, krovovima i instalacijama. 

- Sudbina se, znači, pobrinula za još veći show! Od toga su prošla četiri mjeseca, a situacija se nije ni počela rješavati, tvrdi čitatelj.

image
Snimio čitatelj

Kontaktirali smo i HT i pitali ih kako je moguće da im se ovakvo što događa s infrastrukturom. Njihov odgovor prenosimo u cijelosti:

- Na navedenoj lokaciji došlo je do oštećenja nekoliko telekomunikacijskih stupova te su naše tehničke ekipe 17. travnja izašle na teren i izvršile privremenu sanaciju kako bi se otklonila potencijalna ugroza za živote i imovinu.

Istovremeno, pokrenut je proces postavljanja novih stupova te očekujemo kako će projekt biti dovršen tijekom idućeg tjedna. Trenutačno je nekoliko korisnika koji imaju poteškoće s korištenjem usluga te će im mjesečna naknada biti umanjena sukladno trajanju smetnje. Iskreno se ispričavamo korisnicima radi nastale situacije i neugodnosti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. listopad 2025 00:14