Nakon orkanskog nevremena koje je pogodilo u utorak i dijelove grada Solina, a posebno mjesto Vranjic, Grad Solin je osnovao i imenovao radno tijelo za procjenu štete od prirodne nepogode za područje grada.
- Uslijed vremenskih neprilika koje su osim grada Splita pogodile i naš grad, s naglaskom na poluotok Vranjic, na sreću nije došlo do veće štete i što je najvažnije nije bilo ugroze ljudskih života - poručuju iz Grada Solina uz donesenu odluku.
- Prema Zakonu o ublažavanju i uklanjanju posljedica prirodnih nepogoda, nisu ispunjeni uvjeti za proglašenje elementarne nepogode od strane Grada Solina. Odluku o proglašenju prirodne nepogode za jedinice lokalne samouprave na području županije donosi župan na prijedlog načelnika odnosno gradonačelnika, u slučaju ispunjenja zakonskih uvjeta.
Radno tijelo
Unatoč navedenom i s obzirom na činjenicu da je određeni broj naših sugrađana prijavio štetu na pokretnoj i nepokretnoj imovini, formirano je radno tijelo koje će razmotriti sve prijave sukladno raspoloživim sredstvima i opravdanim razlozima - objašnjavaju nadalje.
U radno tijelo, kako doznajemo, imenuju se za predsjednika Davor Mikas, zamjenik gradonačelnika, zatim inženjer građevine Nino Čerina, Višnja Vukušić, diplomirani sanitarni inženjer, inženjer građevine Dario Lendić i Marin Mandić, predsjednik Mjesnog odbora Vranjic.
Zadužuju se za procjenu štete od prirodne nepogode i da u primjerenom roku izađu na teren po svakoj podnesenoj prijavi i da je obrade s iznosom utvrđene stvarne štete. Nakon svih obrađenih prijava dužni su izvijestiti solinskog gradonačelnika o iznosu ukupne štete.
Proračunske mogućnosti
Nakon što gradonačelnik zaprimi izvješća od strane članova radnog tijela sukladno opravdanosti pojedinačnih zahtjeva i prema proračunskim mogućnostima donijet će odluku o eventualnom sufinanciranju sanacije štete po pojedinom zahtjevu, navodi se u obavijesti iz Grada.
Dakle, ukoliko do današnjeg dana niste prijavili eventualnu veću materijalnu štetu nastalu na objektima, to možete učiniti putem elektroničke pošte [email protected] ili preko protokola u prostorijama Grada zaključno s danom 15. srpnja 2025. (utorak), do 16 sati.
O svim daljnjim koracima i aktivnostima, građani će biti naknadno obaviješteni, stoji u obavijesti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....