Vlasnici kafića i restorana, pa i hotela, neuki su, ne poštuju radnike, ne uvažavaju njihova osnovna prava, intimu, pravo na odmor. Iako znaju da je ugostiteljskih objekata u odnosu na raspoloživi broj radnika previše, ponašaju se kao da ništa ne razumiju i čude se kad ne mogu naći radnike.
Nažalost, radi se o značajnom broju takvih poslodavaca u Hrvatskoj, koji ne samo da ugrožavaju radnike i vlastiti posao, jer na kraju će takvim ponašanjem sigurno izgubiti, nego ugrožavaju i cijelo tržište i brojne poslodavce koji nastoje dobro i pošteno raditi.
Požalila se Jutarnjem.hr ovim riječima Nataša Kačar, direktorica agencije za zapošljavanje Gate2Solutions i portala Posao u turizmu, nakon što je ovih dana primila nekoliko šokantnih telefonskih poziva.
Naime, njena agen...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....