StoryEditorOCM
ObalaDRAMATIČNO

Izgorjela jedna od najvećih uljara u Hrvatskoj, Pjero Zekan potvrdio za ‘Slobodnu‘: Urušio se krov, sve je uništeno

Piše VINKO VUKOVIĆ, SD ŽUPANIJA
21. lipnja 2025. - 11:23

Neslužbeno doznajemo da je izgorjela uljara ‘Orgula‘ u Marušićima.

Pjero Zekan, direktor ‘Orgule‘ tu  je informaciju potvrdio za Slobodnu Dalmaciju, iako i do njega je došla preko mještana. Navodno se urušio krov te je uljara u potpunosti izgorjela. Što je sa strojevima i unutrašnjosti, znat će se tek nakon što se procijeni materijalna šteta.

Sreća u nesreći, kazao nam je telefonski, je što nitko nije ozlijeđen. Nije bilo djelatnika u uljari.

image
Ivo Ravlic/Cropix
image

Pjero Zekan i Nataša Jazbinsek Zekan

Ante Cizmic/Cropix

-  Tvrtka Orgula osnovana je 2002. godine. Osnovna djelatnost je prodaja i prerada maslinovog ulja, te proizvodnja ostalih prehrambenih proizvoda namijenjenih gourmet segmentu tržišta. Od 2016. godine na čelu tvrtke je novi profesionalni menadžment na čelu s Pjerom Zekanom, današnjim direktorom tvrtke te Natašom Zekan, direktoricom operacija u Orguli, koji uvodi nove korporativne vrijednosti, postavljajući poslovne partnere i zaposlenike kao najvažniji čimbenik u lancu vrijednosti. 

I do 150.000 litara maslinovog ulja

“Trenutačno bilježimo rekordne aktivnosti u našoj uljari u Marušićima. Premda su prinosi ulja malo niži, očekuje se vrlo dobra ukupna proizvodnja – možda čak dvostruko veća nego prošle godine. Otkupne cijene u uljarama pale su za otprilike 10 do 15 posto u odnosu na prošlu sezonu i sada se kreću oko osam do devet eura po kilogramu”, istaknuo je Zekan u izjavi za Financije.hr krajem prošle godine. 

U 2023. uljara Orgula u Marušićima preradila oko 600 tona maslina, s prosječnim prinosom od 15 posto, što je rezultiralo proizvodnjom oko 90.000 litara ulja. U 2024.očekivali su prerada od preko 1.200 tona, što bi moglo donijeti više od 150.000 litara maslinova ulja.

Orgule kao tržišni lider u maloprodaji u segmentu maslinova ulja u Hrvatskoj najavljuje i proširenje distribucije svojih maslinovih ulja u Francusku, Njemačku i Poljsku.

Misija rada Orgule je tržištu nuditi visokokvalitetno maslinovo ulje po pristupačnoj cijeni, a pritom i educirati o svim njegovim benefitima i blagodatima. Glavni moto tvrtke je da je samo povjerenje kupaca ključ dugoročnog uspjeha, zbog čega su sva nastojanja usmjerenja upravo prema tome da se to povjerenje i svaki put opravda.

image

Pjero Zekan

Tom Dubravec/Cropix
image

Tvrtka ima postrojenja i u radnoj zoni Dicmo

Ante Cizmic/Cropix
image

Tvrtka ima postrojenja i u radnoj zoni Dicmo

Ante Cizmic/Cropix

Koliko je tvrtka u tome zaista uspješna, potvrđuje povjerenje značajnog broja kupaca, među kojima su veliki trgovački i ugostiteljski lanci te maloprodajni, HoReCa i industrijski kupci. Tome u prilog svakako  idu i rezultati NielsenIQ panela maloprodaje koji pokazuju da su robna marka Orgula i Orgula ekstra djevičansko maslinovo ulje Tradicija 1 l najprodavanija maslinova ulja u Hrvatskoj već četiri godine uzastopce (2019. – 2022.).

O kvaliteti proizvoda svjedoči i oznaka “Hrvatska kvalitetaˮ koju dodjeljuje HGK, a koju nose Orgulino ekstradjevičansko maslinovo ulje ZLATNO, maslinovo ulje sa začinima te morske soli sa začinima. Nizu priznanja u 2022. tvrtka je dodala još jedno – naime, Orgula ekstra djevičansko maslinovo ulje Tradicija 1 l je postalo i ponosni nositelj oznake “Odabrale mameˮ.

image
Ivo Ravlic/Cropix

Orgulina maslinova ulja nastaju preradom najkvalitetnije sirovine u Marušićima, uljari koja posjeduje certifikat za ekološku preradu maslina, čime se maksimalno zadržavaju hranjivost i kvaliteta. 

U skladu s povećanom potražnjom, a i kako bi zadovoljili različite potrebe i preferencije, Orgula kontinuirano razvija i plasira nove proizvode šireći asortiman proizvoda i kanale prodaje - stoji na web stranicama te tvrtke. 

image

Ulje tvrtke Orgula

Ante Cizmic/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. listopad 2025 18:30