Prednosti moderne tehnologije, u ovom slučaju Interneta, odavno su zaživjele podjednako u poslovnom i privatnom nam životu, u toj mjeri da nam povremene "smetnje na vezama" stvaraju velike probleme.
Pokazuje to i primjer dr. Irene Olujić iz Splita koja u Kaštel Lukšiću ima privatnu ordinaciju obiteljske medicine u kojoj za telefon i povezivanje s Internetom koristi usluge teleoperatera "Iskon". Nakon što je morala čekati tri dana da joj ponovno bude uspostavljena veza, obratila se Slobodnoj Dalmaciji i svoje neugodno iskustvo podijelila s nama.
- Dvanaest godina sam korisnik "Iskona" i u tih 12 godina nebrojeno puta je bilo problema, nikada ovoliko dugo, ali ovaj put su stvarno pretjerali i baš su me razljutili svojim nereagiranjem, sa svoja "tri dana" na koja su se stalno pozi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....