StoryEditorOCM
ObalaBIZNIS I PORUKE

Uspješna poduzetnička priča iz Sukošana: Izradili smo preko 200 web shopova u Europi. Imamo brend Merilea, i planove...

Piše Ivica Nevešćanin
10. prosinca 2025. - 15:29
Monika Vojvodić, bivša košarkašica, manekenka i glasnogovornica NK Šibenik, Biljani Huerta Barroso vodi marketingJure Mišković/Cropix

Merilea je spoj francuske riječi za more (Mer) i ženskog imena Lea. Ako ime Merilea ukucate u neku internetsku tražilicu otkrit će te da se pod tim ženstvenim nazivom krije mrežna trgovina za prodaju zlatnog i srebrenog nakita u Njemačkoj i Hrvatskoj. Web shopovi za prodaju nakita općenito nisu neka posebna novost, a na hrvatskom tržištu prevladavaju globalni igrači i njihove franšize. Od rujna ove godine toj se konkurenciji sučelio jedan domaći brend iza kojeg stoji nesvakidašnja poduzetnička priča Biljane Huerte Barroso, rođene Slavonke sa stalnim boravkom u Münchenu i povremenim u Sukošanu nedaleko Zadra.

- Još kao dijete s roditeljima sam dolazila na more u Sukošan i tu mi se jako svidjelo. Kad smo prije dvije godine moj suprug Estefan i ja odlučili kupiti nekr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 15:30