Opće je poznato da je ljeto u Hrvatskoj sezona lova na profit te da se taj profit najlakše ulovi i preko onih inozemnih gostiju koji ne putuju automobilima punima spize i pića iz prodavaonica u vlastitim državama pa kupuju u trgovačkim lancima na Jadranu.
Nažalost, u tom su kontekstu novčanici domaćih ljudi kolateralne žrtve, ali budući da domaći ljudi tokom ljeta ionako mnogima nisu važni, pa tako ni trgovcima, a nama je dovoljno što imamo sunce i more, fokusirajmo se na turiste.
Ako inozemni gost uđe "SuperKonzum" na kopnu, točnije u Kaštel Sućurcu, i odluči potražiti osvježenje u obliku limenke piva "Heineken" od pola litre, taj će gušt platiti 1,75 eura. Istu limenku na otoku platit će 1,89 eura, kako u Hvaru, tako i u Jelsi. Razlika je 14 centi, odnosno osam posto više i...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....