Konzum u gradu Hvaru najveći je i najprometniji dućan koji ljeti redovito puca od turista. Često se ljeti okrenemo na vratima tog Konzuma jer redovi budu predugi iako sve kase rade. No oduvijek smo to pripisivali količini kupaca, ne nedostatku radnika. Ipak po društvenim mrežama se zadnjih dana dijeli objava praznih polica bez cijena. Građani u komentarima pišu da se sigurno radi o prebacivanju na ljetne cijene, koje su i do 50 posto više od zimskih. Neki ističu da bi problem mogli biti strani radnici, tj. nedostatak radnika jer "dok je tamo radilo 40 naših ljudi, sve je štimalo".
Poslali smo Konzumovoj PR službi upit u kojem smo prenijeli nezadovoljstvo građana u nadi da ćemo saznati što "ne štima" u Konzumu. Nekoliko građana nam je reklo da su i sami pokušavali kontaktirati Konzum, no odgovori nisu stizali.
Dok smo čekali odgovor, uputili smo se u Hvar vidjeti zašto nema cijena na policama, zašto su police prazne i u nadi da ćemo pronaći "bezobrazne" radnike... Došli smo u Hvar i ušli u Konzum oko 9 sati. Sve je izgledalo uredno, u svakom redu radnik. Cijene su svugdje bile istaknute.
Naravno, moguće je da se pročulo za objavu pa su u Konzumu urgirali da se problem riješi, no činjenica je da je trgovina u trenutku našeg posjeta bila u najmanju ruku u dobrom stanju.
A onda je iz Konzuma stiglo objašnjenje za tih nekoliko dana kaosa.
– Žao nam je što je kupac u gradu Hvaru svjedočio situaciji koja je prije svega odraz nastojanja naših kolega da uz svakodnevni posao u prodavaonici, provedu i izvanredne zadatke.
U ovom slučaju je riječ o ispunjavanju uvjeta iz Odluke Vlade RH o objavi cjenika i isticanju dodatne cijene kao mjera izravne kontrole cijena u trgovini na malo. To je prioritetni, a ujedno i vrlo opsežan posao izmjene istaknutih cijena na proizvodima iz brojnih kategorija. U manjim prodajnim mjestima i s manjim brojem zaposlenika, to je veliki organizacijski zahvat i teško ga je provesti, a da u jednoj mjeri ipak ne utječe na redovne aktivnosti i urednost prodavaonice.
Vjerujemo kako će se izvanredne aktivnosti uskoro završiti te da će se prodavaonica vrlo brzo vratiti u uobičajeni ritam na zadovoljstvo stalnih kupaca i turista.
Kupcu zahvaljujemo na informaciji, razumijevanju i povjerenju te smo uvijek na raspolaganju za povratnu informaciju, kako u samoj prodavaonici, tako i putem naše Službe za kupce – zaključuju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....