StoryEditorOCM
Otociuvjerite se sami

FOTO Otočanka šokirana izgledom polica trgovačkog lanca: ‘Ugroza za zdravlje!‘ Stigao odgovor: ‘Znaju se napuhati...‘

Piše ŽUPANIJA SD
2. srpnja 2025. - 20:20

Na elektroničku adresu naše redakcije javila nam se čitateljica s nekoliko fotografija koje je snimila danas u trgovini "Studenca" u Milni.

- Frižider ne radi što im nije prvi put, a jogurti i ostali lako kvarljivi artikli uredno izloženi iako su mnogi već dobro napuhani. Ovo je ugroza za zdravlje - poručila je, te priložila fotografije koje potvrđuju njene tvrdnje.

- Nije im dosta zarade na cijenama. Dozvoljeno im je i oni se zato tako ponašaju dok razne inspekcije, financijske, sanitarne i ostale posjećuju samo ugostitelje - zaključila je čitateljica.

Zbog svega navedenog poslali smo upit Studencu.

- Nastavno na jučerašnji prigovor kupca, odmah smo provjerili situaciju u našoj trgovini u Milni jer ranije kroz dan nismo zaprimili informaciju o tehničkom kvaru hladnjaka.

Hladnjaci u trgovini rade ispravno i redovito se kontroliraju. Prema fotografijama koje je čitateljica poslala, vidljivo je vrlo blago napuhivanje ambalaže, koje je jedva primjetno.

Takva pojava u ovom slučaju nije posljedica kvara rashladnog uređaja, jer do toga nije došlo, već može nastati kao posljedica prirodne fermentacije. Naime, jogurt je fermentirani proizvod koji sadrži žive kulture bakterija. U određenim uvjetima, primjerice tijekom visokih ljetnih temperatura, ako je hladni lanac neprekinut, može doći do manjih oscilacija u temperaturi.

U takvim uvjetima može doći do nastavka fermentacije, pri čemu se oslobađaju plinovi i ambalaža se može lagano napuhnuti. Napominjemo da takvo stanje ne mora značiti da je proizvod zdravstveno neispravan. Zdravstvena neispravnost se ocjenjuje nakon promatranja roka trajanja (koji je u ovom slučaju uredan) te izgleda, mirisa i okusa proizvoda.

Napominjemo da je rok trajanja navedenog proizvoda bio uredan, što je vidljivo i na dostavljenim fotografijama. Sudeći po svemu navedenom, kao i po izgledu ambalaže, ne bi trebalo biti promjena niti u izgledu samog proizvoda u ambalaži te u okusu, mirisu i, konačno, zdravstvenoj ispravnosti proizvoda.

Ako naši kupci nakon otvaranja proizvoda primijete bilo kakvo odstupanje u mirisu, okusu ili izgledu samog proizvoda, svakako nas mogu kontaktirati putem e-mail adrese: [email protected]

Odmah provjeravamo svaki takav slučaj, poduzimamo potrebne korake, u najkraćem se roku povratno javljamo kupcu te ga obeštetimo na primjeren način. Također, ovim putem pozivamo čitateljicu da nam se u slučaju bilo kakvog upita javi direktno kako bismo efikasnije riješili eventualne izazove u našim trgovinama - naveli su u "Studencu".

 

image
Snimila čitateljica
image
Snimila čitateljica
image
Snimila čitateljica
image
Snimila čitateljica
image
Snimila čitateljica
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. listopad 2025 20:58