StoryEditorOCM
SD takujinveliko ulaganje

Nakon kupnje auta u Splitu proživljava agoniju: ‘Ubrzo nakon preuzimanja upalila se lampica‘: Autokuća: ‘Rijedak slučaj‘

Piše Vanna Šiško
15. listopada 2025. - 07:09

Kupnja novog automobila za većinu građana predstavlja veliko ulaganje, a istodobno i sigurnost da će godinama biti bezbrižni za volanom. No, upravo suprotno iskustvo doživio je gospodin Nikša Lulić, koji se obratio našoj redakciji tvrdeći da se njegov novi automobil već mjesecima nalazi izvan uporabe, a da rješenja – nema na vidiku.

Kako navodi, u autokući Gašperov u Splitu kupio je Daciu Logan 2024. godište, koju je platio 17 tisuća eura.

Automobil je kupljen na ime njegove majke, ali s obzirom na to da ima punomoć, Lulić je od samog početka sudjelovao u procesu. Radost zbog kupnje novog vozila trajala je, kaže, tek neko vrijeme. 

– Ubrzo nakon preuzimanja vozila upalila se lampica upozorenja. Očekivao sam da će se kvar brzo otkloniti, ali tijekom servisne intervencije automobil se potpuno blokirao. Od 2. srpnja stoji na servisu, neupotrebljiv – tvrdi Lulić.

image
Božidar Vukičević/Cropix

Niz odgoda i pogrešni dijelovi

Od tada, priča dalje, kreće agonija: odgoda popravka, dijelovi koji su navodno kasnili, a potom i pogrešno naručeni rezervni dijelovi. Umjesto jasnih informacija, mjesecima je dobivao kontradiktorne odgovore, bez konačnog rješenja.

Kako bi mogao obavljati svakodnevne obveze, dobio je zamjensko vozilo. No ni ono, kaže, ne odgovara uvjetima koje bi trebalo imati. Kaže kako više nema strpljenja, traži povrat novca koji je izdvojio za automobil ili novi automobil. 

image
Božidar Vukičević/Cropix

Naša redakcija kontaktirala je autokuću Gašperov s upitom vezanim uz ovaj slučaj.

Zatražili smo pojašnjenje: Mogu li nam potvrditi status vozila (koje je naveo gospodin Lulić), kao i razlog dugog zastoja u popravku, smatraju li da je kupcu osigurana primjerena zamjena i podrška tijekom kvara, te mogu li nam objasniti što se točno dogodilo.

– Vozilo o kojem je riječ nije u vlasništvu gospodina Nikše Lulića, već je dovedeno u naš servis zbog tehničkog problema koji se pojavio nakon duže uporabe. Prema uputama proizvođača, pokušali smo otkloniti kvar ažuriranjem elektroničkog sustava vozila, no postupak nije bio uspješan zbog pogreške u softveru. O tome je odmah obaviješten tehnički odjel proizvođača u Parizu, koji trenutačno radi na ispravci programske podrške. Čim nova verzija softvera bude dostupna, vozilo će biti popravljeno.

Kupcu je odmah osigurano zamjensko vozilo kako bi mogao neometano koristiti automobil do završetka popravka. Zamjensko vozilo je tehnički ispravno, a u slučaju potrebe za zamjenom guma, servis će to bez odgode obaviti.

Žao nam je zbog duljeg trajanja popravka i neugodnosti koje su nastale, no riječ je o iznimno rijetkom tehničkom slučaju koji se rješava isključivo u suradnji s proizvođačem. Na brzinu rješenja servis, nažalost, nije mogao utjecati. Naš je cilj da vozilo bude vraćeno u potpuno ispravnom i sigurnom stanju, u skladu s najvišim standardima marke Dacia – napisali su iz autokuće Gašperov. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. listopad 2025 15:36