StoryEditorOCM

Nije dosta što rastu cijene, sad i ovo! Kupci u Hrvatskoj na udaru ‘shrinkflacije‘, dobro otvorite oči, lete vam eurići

Piše Split SD
27. studenog 2025. - 09:11
Zagreb, 070225. Treci opci bojkot trgovina zbog visokih cijena proizvoda. Na fotografiji: Lidl.Ranko Suvar/Cropix

Znate li što je "shrinkflacija"? Riječ je o povećanju cijene smanjivanjem veličine proizvoda. Pa se tako pokušava neprimjetno za istu cijenu prodati manja količina nekog proizvoda.

Facebook stranica "Halo, inspektore" ulovila je tako proizvod koji je u naizgled istom pakiranju, ali s drukčijom gramažom.

– Ne, nećemo odustati dok netko u Hrvatskoj i službeno od političara konačno ne pokrene pitanje shrinkflacije. I utjecaja na potrošače.

Inflaciju već imamo. I to žešću.

A sada imamo i novu "flaciju". Onu koja nam smanjuje težinu i/li količinu, a da istodobno proizvođač ili trgovac ne smanjuju i cijenu proizvoda. Kao u današnjem primjeru...

Ovo je očito da očitije ne može biti. Slučaj je iz Lidla, gdje se pakiranje riže u vrećicama Golden Sun s 500 SMANJILO na 400 grama, odnosno jedna od ukupno četiri vrećice s rižom umjesto 125 sada ima 100 grama!?!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 09:20