Znate li što je "shrinkflacija"? Riječ je o povećanju cijene smanjivanjem veličine proizvoda. Pa se tako pokušava neprimjetno za istu cijenu prodati manja količina nekog proizvoda.
Facebook stranica "Halo, inspektore" ulovila je tako proizvod koji je u naizgled istom pakiranju, ali s drukčijom gramažom.
– Ne, nećemo odustati dok netko u Hrvatskoj i službeno od političara konačno ne pokrene pitanje shrinkflacije. I utjecaja na potrošače.
Inflaciju već imamo. I to žešću.
A sada imamo i novu "flaciju". Onu koja nam smanjuje težinu i/li količinu, a da istodobno proizvođač ili trgovac ne smanjuju i cijenu proizvoda. Kao u današnjem primjeru...
Ovo je očito da očitije ne može biti. Slučaj je iz Lidla, gdje se pakiranje riže u vrećicama Golden Sun s 500 SMANJILO na 400 grama, odnosno jedna od ukupno četiri vrećice s rižom umjesto 125 sada ima 100 grama!?!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....