StoryEditorOCM
SD takujindjeca bez bundi

Ogorčena Splićanka već 2 tjedna pokušava doći do paketa, ovo je bio vrhunac drame: ‘Dobijem mail...‘; ‘Čudno nam je‘

Piše Vanna Šiško
5. studenog 2025. - 07:30

Ako mislite da je dostava paketa jednostavna stvar – pričekajte. Saga naše čitateljice s DPD-om traje već dva tjedna, a kraj se izgleda – ne nazire.

– Poludjela sam jutros! Čekam paket s bundama za dicu iz Reserveda, a oni valjda imaju teški štrajk, iako su to demantirali. Nitko ništa ne piše o tome – napisala je primjetno uzrujana čitateljica.

Sve je, kaže, počelo sasvim bezazleno: svakog jutra poruka: "Vaš paket je na dostavi!" – i osmijeh nade. No svaki put uslijedilo bi razočaranje i neki "izmišljeni razlog" zašto dostava ipak nije obavljena.

– Prošli tjedan čak su se prestali truditi – ništa ne šalju! – piše čitateljica, frustrirana do granice pucanja.

Konačni vrhunac drame dogodio se jutros.

– Dobijem mail da je paket dostavljen u paketomat, ali kad dođem tamo, link, naravno, ne vridi – navodi.  

I taman kad je pomislila da je sve to možda neka tehnička greška, pogled joj padne na dno maila, gdje, sitnim slovima, piše da link istječe 16. listopada.

Kontaktirali smo službu DPD kako bismo ih pitali ima li trenutačno poteškoća u distribuciji ili zastoja u radu DPD-a, bilo zbog štrajka bilo zbog drugih razloga, i kako objašnjavaju situaciju u kojoj korisnici dobivaju obavijesti o dostavi koje se ne realiziraju.

– Želimo jasno istaknuti da u DPD-u nije bilo štrajka niti u Zagrebu niti na području Dalmacije, kao što smo pojasnili u našem ranijem demantiju. Situacija u Zagrebu sada se stabilizirala, a DPD Croatia posluje redovno i normalno na nacionalnoj razini, uključujući sva veća i manja mjesta diljem Hrvatske.

image
Paun Paunovic/Cropix

Povremena kašnjenja koja se mogu pojaviti obično su povezana s vrhuncem sezone (peak season), koji je započeo u drugoj polovini listopada i traje do kraja prosinca, često se protežući i u prvu polovinu siječnja. Tijekom ovog razdoblja dolazi do povećanog volumena pošiljaka, što može privremeno utjecati na brzinu dostave. Svake godine temeljito se pripremamo na peak season i činimo sve što je moguće da osiguramo sigurnu i pravovremenu dostavu.

Želimo naglasiti da nije uobičajena praksa DPD-a da se na paket čeka toliko dugo kao što to navodi primatelj. Stoga predlažemo da nas primatelj direktno kontaktira i pošalje broj za praćenje pošiljke, kako bismo mogli provjeriti što se dogodilo i pomoći da paket bude što prije dostavljen.

Ako primatelji imaju dodatna pitanja o svojim pošiljkama, naša služba za korisnike stoji im na raspolaganju za provjeru statusa i pružanje potrebnih informacija – odgovorili su nam iz DPD-a.

Čitateljica je ogorčena, djeca bez bundi, a paket izgubljen negdje u paralelnom svemiru dostavnih službi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. studeni 2025 07:41