StoryEditorOCM
SD takujinnije to očekivala

Pogledajte kakvo je pismo Splićanka pronašla u svom sandučiću: ‘Sramota!‘ Hrvatska pošta; ‘Ovo su rijetke situacije...‘

Piše Karlo Barbir
20. studenog 2025. - 20:40

Na našu redakciju stigla je još jedna pritužba čitateljice, ovog puta iz splitskog kvarta Sućidar. Kako navodi, nakon što je tjednima čekala na redovite isporuke Hrvatske pošte, dočekalo je – otvoreno pismo u sandučiću!

- Konačno smo dočekali da nam, osim što tjednima čekamo na isporuke, dostavljaju i otvorena pisma. Bit će da moraju provjeriti sadržaj pisma prije nego ga ubace u sandučić. Evo kakvo me pismo dočekalo jutros u sandučiću. Sramota od naše divne pošte - napisala je čitateljica uz fotografiju koju nam je poslala.

image

Otvorena pošiljka

Čitateljica

‘Ispričavamo se‘

Zbog ozbiljnosti pritužbe, obratili smo se Hrvatskoj pošti, koja odgovara kako su takve situacije rijetke i uglavnom rezultat mehaničkog oštećenja tijekom obrade.

- Otvorene ili oštećene pošiljke, osobito obične pismovne pošiljke, iznimno su rijetke i najčešće su posljedica mehaničkog oštećenja tijekom transporta, odnosno tijekom obrade pošiljke. Ispričavamo se korisnici - stoji u odgovoru Hrvatske pošte.

Iz Hrvatske pošte ističu kako u proteklom razdoblju nisu imali evidentirane nepravilnosti koje bi ukazivale na sustavan problem ili namjerno otvaranje pošiljaka.

- Obične poštanske pošiljke nisu pojedinačno evidentirane u poštanskom sustavu, nije predviđena mogućnost praćenja njihovog kretanja u poštanskim tokovima, a primatelj nije dužan potvrditi da mu je pošiljka uručena. To nikako ne znači da se s običnim poštanskim pošiljkama postupa s manje pažnje ili odgovornosti, no kod eventualnih nepravilnosti nije moguće sa sigurnošću utvrditi gdje je do nepravilnosti došlo - navode iz službe za komunikacije.

Dodaju i kako kontinuirano ulažu u sigurnost, opremu i edukaciju radnika te da provode redovite interne kontrole dostave.

- Rezultat navedenih aktivnosti je činjenica da su ovakve situacije rijetke te da korisnicima osiguravamo najvišu moguću razinu kvalitete i sigurnosti usluge - poručuju.

Podsjećaju i na zakonska prava korisnika, posebno kada se radi o pošiljkama koje se uručenju uz potvrdu:

- Korisnici imaju pravo otvoriti pošiljku odmah pri uručenju, u prisustvu radnika Hrvatske pošte… primatelj odmah prilikom uručenja pošiljke mora podnijeti prigovor u slučaju oštećenja, umanjenja sadržaja ili sumnje na prijevaru.

Čitateljica pak smatra da opravdanja ne mijenjaju činjenicu da je njezina pošiljka – otvorena. Ovo nije prvi put da stanovnici Splita upozoravaju na kašnjenja ili nepravilnosti, no Hrvatska pošta ostaje pri stavu da se radi o izdvojenim slučajevima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 13:26