Na našu redakciju stigla je još jedna pritužba čitateljice, ovog puta iz splitskog kvarta Sućidar. Kako navodi, nakon što je tjednima čekala na redovite isporuke Hrvatske pošte, dočekalo je – otvoreno pismo u sandučiću!
- Konačno smo dočekali da nam, osim što tjednima čekamo na isporuke, dostavljaju i otvorena pisma. Bit će da moraju provjeriti sadržaj pisma prije nego ga ubace u sandučić. Evo kakvo me pismo dočekalo jutros u sandučiću. Sramota od naše divne pošte - napisala je čitateljica uz fotografiju koju nam je poslala.
‘Ispričavamo se‘
Zbog ozbiljnosti pritužbe, obratili smo se Hrvatskoj pošti, koja odgovara kako su takve situacije rijetke i uglavnom rezultat mehaničkog oštećenja tijekom obrade.
- Otvorene ili oštećene pošiljke, osobito obične pismovne pošiljke, iznimno su rijetke i najčešće su posljedica mehaničkog oštećenja tijekom transporta, odnosno tijekom obrade pošiljke. Ispričavamo se korisnici - stoji u odgovoru Hrvatske pošte.
Iz Hrvatske pošte ističu kako u proteklom razdoblju nisu imali evidentirane nepravilnosti koje bi ukazivale na sustavan problem ili namjerno otvaranje pošiljaka.
- Obične poštanske pošiljke nisu pojedinačno evidentirane u poštanskom sustavu, nije predviđena mogućnost praćenja njihovog kretanja u poštanskim tokovima, a primatelj nije dužan potvrditi da mu je pošiljka uručena. To nikako ne znači da se s običnim poštanskim pošiljkama postupa s manje pažnje ili odgovornosti, no kod eventualnih nepravilnosti nije moguće sa sigurnošću utvrditi gdje je do nepravilnosti došlo - navode iz službe za komunikacije.
Dodaju i kako kontinuirano ulažu u sigurnost, opremu i edukaciju radnika te da provode redovite interne kontrole dostave.
- Rezultat navedenih aktivnosti je činjenica da su ovakve situacije rijetke te da korisnicima osiguravamo najvišu moguću razinu kvalitete i sigurnosti usluge - poručuju.
Podsjećaju i na zakonska prava korisnika, posebno kada se radi o pošiljkama koje se uručenju uz potvrdu:
- Korisnici imaju pravo otvoriti pošiljku odmah pri uručenju, u prisustvu radnika Hrvatske pošte… primatelj odmah prilikom uručenja pošiljke mora podnijeti prigovor u slučaju oštećenja, umanjenja sadržaja ili sumnje na prijevaru.
Čitateljica pak smatra da opravdanja ne mijenjaju činjenicu da je njezina pošiljka – otvorena. Ovo nije prvi put da stanovnici Splita upozoravaju na kašnjenja ili nepravilnosti, no Hrvatska pošta ostaje pri stavu da se radi o izdvojenim slučajevima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....