Božićno-novogodišnje vrijeme je idealno vrijeme za dobro nam poznatu iznimnu pohlepu u trgovačkim lancima, piše Halo, inspektore.
Nakon što su na stranicama potrošačke platforme objavili usporedbu cijena za istu suhu šunku "Jamon Serrano" koju u hrvatskom Kauflandu prodaju 100 % skuplje od one u matičnoj zemlji Njemačkoj, prikazali su i kako taj Kaufland u Hrvatskoj prodaje za više od 67 % skuplji isti talijanski panettone ‘Tre Marie Milanese" od 750 grama kojeg ovog vikenda hrvatski potrošači u Italiji uredno umjesto za 20,99 kupuju za samo - 12,50 eura !?!
Potrošačima objašnjavaju kako im se domaći trgovci ‘smiju u lice‘.
‘Pogledajte stranicu 17. u njemačkom katalogu njemačkog trgovačkog lanca pod nazivom Kaufland gdje se nudi ista suha šunka "Jamon Serrano", pod istom trgovačkom markom. U Njemačkoj, tamošnjim potrošačima, tu šunku prodaju po cijeni od 69,90 odnosno s popustom 59,90 eura. U Hrvatskoj u isto vrijeme isti taj Kaufland pod "Božićnim delikatesama" tu istu šunku pod oznakom prodaje za „SAMO 119,99 eura“!?! Dakle, točno 100 posto skuplje!
A vi, dragi naši potrošači, budite i dalje glupavi i naivni, pomalo snobovi i glumci pa slijedite manipulativne reklamne kampanje i slijepo slušajte što vam poručuju menadžeri Kauflanda: „Beeee, beeeeee… ajmo ovčice naivne, navalite, samo malo pa nestalo. Kupujte, kupujte i kupujte duplo skuplje od njemačkih potrošača jer vi ste glupe i neinformirane ovce koje ponovno nasjedate na naše reklame. Beee….beeee“!
U Njemačkoj su potrošači skužili kako je Milka smanjila težinu svojih čokolada sa 100 na 90, odnosno 80 grama, s time da nije istovremeno smanjila i cijenu tih čokolada (shinkflacija!), pa se cijela Njemačka digla na noge i bojkotirala kupovinu popularne čokolade.
Da vidimo sada, dragi naši potrošači, i domaći strani, hoćete li kupiti tu basnoslovno duplo skuplju suhu šunku s kojom ćete se kao budale i snobovi hvaliti po svojim domovima i vikendicama ili ćete reći jedno veliko i snažno NE!?‘, piše Halo, inspektore.
Uputili su poruku potrošačima i u vezi panettonea koji se u Hrvatskoj prodaje po čak 67 % višoj cijeni nego u susjednoj Italiji:
‘U Iper La grande Savignano sul Rubicone u pokrajini Emilia-Romagna (Iper uredno radi i nedjeljom - op.a.) cijena je tog panettonea zapravo nešto viša od proizvođačke (koju možete vidjeti i na našoj slici Galbusera S.p.A. web-stranici).
Taj talijanski nacionalni kolač sa svježim kvascem, kandiranim voćem i grožđicama (pa i pistacijama!), glatkim brašnom i jajima postao je u posljednjem desetljeću i u cijeloj Hrvatskoj pravi blagdanski kolač pa su svoju priliku prepoznali i sami trgovci koji u tome vide priliku za više nego dobru zaradu.
A neinformiranost potrošačima nije izgovor za kupovinu po astronomskim cijenama jer se ti panettoni mogu kupiti u web shopu upola jeftinije, čak i uz troškove dostave. O odlasku u Italiju da i ne govorimo... Sve je stvar izbora i odgovornosti samih potrošača koji ne trebaju vjerovati svemu što trgovački lanci oglašavaju kao akciju ili "povoljnu kupovinu" - piše Halo, inspektore.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....