Policijska uprava splitsko-dalmatinska je zaprimila prijavu kaznenog djela prijevara.
Naime, 76-godišnjakinja je prijavila kako je putem mobilne društvene mreže misleći da komunicira s članom obitelji u inozemstvu u nekoliko navrata uplatila novac, međutim ubrzo je shvatila da je prevarena i da joj je poruke slala nepoznata osoba lažno se predstavljajući kao član obitelji.
Oštećena je za više od tri tisuće eura. Kriminalističko istraživanje je u tijeku.
- Upozoravamo građane da ne nasjedaju na ovakve i slične vrste prijevara. Budite sumnjičavi i ne uplaćujte novac dok niste sigurni u vjerodostojnost osobe s kojom ostvarujete komunikaciju. Informirajte se, budite oprezni, ne poklanjajte povjerenje i osobne podatke bilo kome. Ako sumnjate na prijevaru, pozivamo građane da svaki takav način komunikacije prijavite policiji.
Posjetite stranice Web heroj - Ulovimo lika s weba koji tvoje € vreba i saznajte kako i na koji način se zaštititi. Također, CARNET-ov Nacionalni CERT u rad je pustio novi servis CERT iffy koji korisnicima, prije ili prilikom online kupovine, omogućuje provjeru ima li internetska trgovina obilježja lažnog weba. Korištenje servisa je jednostavno, a sve što korisnici trebaju napraviti kako bi provjerili internetsku trgovinu je da na stranici upišu ili zalijepe URL adresu trgovine koju žele provjeriti te pritisnuti gumb za provjeru - navode iz policije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....