Svi politički analitičari ovih su dana isticali pobjednosnosnu taktiku Tomislava Šute (HDZ) koji je u kratko vrijeme prešao put od autsajdera ili barem trećeplasiranog prema predizbornim anketama, do pobjednika izbora za gradonačelnika Splita. Spominjalo se kako je riječ o vrlo vješto vođenoj kampanji u kojoj je pažljivo "brenzavao" kad je trebalo (za žestokog sukoba Centra i lijeve koalicije) i davao "gasa" u trenutku kad je procijenio da biračko raspoloženje jača (neposredno pred drugi krug).
Zanimalo nas je tko je - koja agencija, neki mistik poput Centrova Ivice Relkovića ili PR-stručnjaci, tako uspješno izveo kampanju HDZ-a u Splitu i pospremili Ivicu Puljka u političku mirovinu.
- Kampanja Tomislava Šute u potpunosti je vođena "in-house", pod koordinacijom splitsko...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....