StoryEditorOCM
Split‘duboko zabrinuti‘

Epilog slučaja slijepe Splićanke koja je doživjela uvrede od dostavljača, iz Glova poručuju: Poduzimamo hitne korake...

Piše Božidar Lončar
29. siječnja 2024. - 21:39

Nakon što smo 26. siječnja objavili članak u kojem nam se slijepa Splićanka potužila na ponašanje djelatnika svjetski poznate aplikacije za dostavu hrane dobili smo odgovor od multinacionalne kompanije koji su nam potvrdili istinitost događaja i iskazali "duboku zabrinutost".

Može li niže? Slijepa Splićanka naručila hranu, pa se sukobila s dostavljačem: ‘Ispao je teški kreten...‘

Da podsjetimo, Splićanka je 24. siječnja naručila hranu dostavu hrane u centar grada. Dostavljač se nije mogao zaustaviti ni parkirati kraj njene adrese zbog čega ju je zamolio da se spusti ispod kuće.

Ni to joj nije smetalo, ali je dostavljač prošao pored nje, kazala nam je. Potom joj je rekao da krene prema mjestu gdje se zaustavio na što mu je odgovorila kako ne zna gdje je jer sa sobom i...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. listopad 2025 14:01